Teraz jest wtorek, 17 lipca 2018, 04:16




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 ruszajace sie zdjecia 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: czwartek, 16 stycznia 2003, 17:25
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post ruszajace sie zdjecia
Czesc

Mam taki problem. Otoz chcialbym zrobic cos takiego jak w filmach dokumentalnych. Kiedy jest pokazane jakies zdjecie, to zdjecie sie tak przybliza do nas (powieksza) oraz przekreca lekko w ktoras strone. Zna ktos jakis program ktorym mozna to latwo obsluzyc albo zrobic cos takiego ???


czwartek, 16 stycznia 2003, 17:31
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: piątek, 3 stycznia 2003, 14:56
Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
Post 
kazdym, programem do obrobki video :)


piątek, 17 stycznia 2003, 08:12
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
albo tak po prostu sfilmować


niedziela, 9 lutego 2003, 16:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 30 stycznia 2003, 15:14
Posty: 336
Post 
Tylko napotkasz mały problem w postaci utraty jakości i pixelizacji obrazu,jeśli kręci się w dokumentach takie sceny,to filmuje się w zbliżeniu normalne zdjęcie i wtedy obraz jest elegancki.


niedziela, 9 lutego 2003, 19:37
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Cześć
ja skanuję zdjęcie najlepiej do bmp i w AP w zakładce motion można z nim robić co się chce tzn obracać przybliżać oddalać itp


poniedziałek, 7 kwietnia 2003, 11:57
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post symulacja ujęciowa na bmp
Jeżeli chcesz mieć rewelacyjną jakość zdięć i super jakość animacji a raczej symulacji poruszającej się kamery względem zdięcia, to uchylę ci rąbka tajemnicy jak my to robimy.
1. skanowanie zdięcia z dobrą rozdzielczością
2. wygenerowanie podkładu dla tego zdięcia np bmp. w postaci boxu
o wymiarze tego zdięcia i grubości minimalnej np.0,01 w jednostce
aktualnie używanej, np cm w programie 3Dmax
3. mapowanie tej bmp. przy pomocy modyfikatora UVW Map na powie-
rzchnie tego boxu metodą planar i dopasowanie tzw gizma mapowa-
nia na zewnętrzu ścianki boxu. W ten sposób otrzymujesz to zdięcie
w wymiarze "wirtualnym"
4. Generujesz kamerę wirtualną i przypisujesz jej assign controller typu
look At i zapinasz go na obiekcie pozornym typu dummy, który musisz
wygenerować np. za zdięciem, co pozwoli ci płynniej sterować anima-
cją kamery względem zdięcia.
5. Następnie wykonujesz dowolne animacje wszystkich tych obiektów wg
potrzeb, otrzymując bardzo płynne symulacje poruszającej sie kamery
względem zdięcia, nie tracąc nawet ostrości mimo najazdów i odjazdów
co przy realnym filmowaniu powoduje duży problem.
6. Renderujesz zadawalające efekty z zasymulowaniem rzecz jasna prze-
plotu.
7. Gotowe symulacje kolejnych zdięć w postaci już avi. łączysz np.w AP.


piątek, 18 kwietnia 2003, 02:41
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL