Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 10:34




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Picture Package problem z programem! 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Dołączył: niedziela, 3 lipca 2005, 13:47
Posty: 2
Lokalizacja: Dębica
Post Picture Package problem z programem!
Siema. Mam problem i prosiłbym o pomoc w jego rozwiązaniu. Kupiłem ostatnio kamere SONY DCR TRV 270 i dodawali do niej program PICTURE PACKAGE, dzięki któremu można niby ściągać filmiki na kompa. Tylko, że ja jak podpinam kamere do kompa...sterowniki są zainstalowane, komputer znajduje ją i włancza się ten program. Póżniej jak chcę zgrać filmiki, to wogóle nie da rady :/ Tzn jest taki jeden sposób, ale jak nim się zgrywa, to filmiki odrazu są już "obrobione" tzn program sam dodał jakieś melodie i przejścia i na dodatek nic nie słychać co się mowi na kasecie :/ Do tego programu producent dołancza instrukcję obsługi programu...ale ona wogóle jest do du*y i całkowicie pisze nie na temat :/. Proszę o pomoc, może ktoś wie jak ten program "obsłużyć", albo ktoś wie czy jest inny program do zgrywania filmików z tej kamery.

_________________
Mój nr gg: 6790586


niedziela, 3 lipca 2005, 13:54
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Picture Package problem z programem!
czesc.
tez mialem ten sam problem.
i z tego co widze to Twoja kamerka ma USB.
robimy wiec tak:
start=>programy=>picture package=>handycam tools ( u mnie )=>video capturing tool. musisz na podgladzie to robic to Ci zgra na HDD.

pozdr.


poniedziałek, 4 lipca 2005, 02:28
Nowy
Nowy

Dołączył: niedziela, 3 lipca 2005, 13:47
Posty: 2
Lokalizacja: Dębica
Post A gdzie głos
Dzieki. Wsumie teraz mi sie zgrał obraz...ale gdzie jest głos? Jak zgrać, żeby był głos?

_________________
Mój nr gg: 6790586


wtorek, 5 lipca 2005, 11:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL