Teraz jest wtorek, 17 lipca 2018, 04:11

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Pinnacle Studio 9.1.2 PL 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Pinnacle Studio 9.1.2 PL
Mam pytanko,czy program Pinnacle Studio 9.1.2 PL jest w miarę prostym programem do nauki montażu filmu,zgrywania go na komp,jakieś małe poukładanie powydzielanych wcześniej fragmentów materiału,może podłożenie dźwięku,itd... Pytam,bo na allegro można w/w program kupić już za 46 zł. Cena wydaje się nie wysoka,ale nie wiem co on tak naprawdę jest wart (nie znam się...jestem laikiem chcącym nauczyć się pomału czegoś więcej w tym temacie),czy to nie jakaś zupełna kicha? Czy nada się do moich skromnych wymagań,może w przyszłości da się z niego "wyciągnąć coś więcej"?
Nagrywam kamerą miniDV Panasonic NV-GS280.
Pozdrawiam!

piątek, 9 marca 2007, 20:29
Stały bywalec
Stały bywalec

Program prosty w obsłudze (intuicyjny), jednak do pełnej funkcjonalności wymaga dokupienia kluczy odblokowujących np.przejścia Hollywood, filtry obrazu i dźwięku itd. Poza tym bardzo kapryśny i wymagający sporo wiedzy przy konfiguracji sprzętu. Od wersji 9.3.0 oznaczonej jako Studio9 Plus obsługuje drugą ścieżkę wideo. Osobiście do bezstresowej pracy polecałbym Ulead Video Studio (bodaj od wersji 9 lub 10 też po polsku) oraz Sony Vegas droższy, ale ma spore możliwości tak pracy jak i rozbudowy. Natomiast programy Pinnacla z serii Studio są rozprowadzane na zasadzie: kup nową wersję, a pozbędziesz się starych problemów (przy okazji dołożymy Ci nowe funkcje :D i... nowe problemy :( ).

Pozdro :)

piątek, 9 marca 2007, 22:31
Bywalec
Bywalec

Jak wydasz na Pinnacle studio 46zł to na pewno nie pożałujesz , program co prawda nie jest super stabilny , ale do domowego urzytku w zupełności wystarczy ,