Teraz jest środa, 21 listopada 2018, 08:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 format mov, konwersja, obróbka... POMOCY! 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post format mov, konwersja, obróbka... POMOCY!
Witam!

Jestem tutaj nowa i przepraszam, ale musiałam utworzyć taki temat. Po prostu nie mam siły już sama wyszukiwać odpowiedzi na pytania w google... Myślę, że chociaż na tym forum ktoś mi pomoże. Ja jestem zupełnie zielona.
Trochę się rozpiszę, ale błagam, doczytajcie i pomóżcie...

Otóż mam problem z filmem w formacie mov. Męczę się już z tym kilka godzin.
Na początku miałam plan przekonwertować go na avi lub flv. Ściągnęłam ok. 15 konwerterów. Żaden tak naprawdę nie spełnił moich oczekiwań. Filmy traciły znacząco jakość, niektóre konwertowały tylko połowę, jeden z programów po konwersji wkleił do filmu napis.
W końcu dzięki (o ile dobrze pamiętam) cute mov to flv converter udało mi się uzyskać film w formacie avi (jakość jest znośna). Myślałam, że dalej już jakoś pójdzie.

Wrzuciałam to do windows movie maker, ale... obraz filmu w programie po przeciągnięciu na oś czasu znacząco traci jakość (a przed przeciągnięciem na oś jest normalny :/).

Postanowiłam więc ściągnąć program, dzięki któremu obrobię film i zostawię go w formacie mov (ponieważ chcę go tylko obrobić, a potem wrzucić na YT. zmienić format chciałam tylko po to, by pracować w windows movie maker).

Ściągnęłam Ulead Videostudio 11. Już myślałam, że mój koszmar się skończył... Program zaimportował film, lecz pojawia się kolejne "ale". Czy go obrabiam, czy nie, gdy klikam na zakładkę "udostępnianie" i wciskam play, przy odtwarzaniu film przerywa przez cały czas, chociaż od razu po wgraniu go do projektu, bez przełączania na "udostępnianie", bez obróbki film w tym programie odtwarza się normalnie. Problem przerywania występuje również, gdy klikam "odtwórz projekt".

Proszę was bardzo. Pomóżcie! Ja już się załamałam ://. Tyle godzin, tyle nieudanych prób... Masssakra.

sobota, 8 maja 2010, 21:32