Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 20:37

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Magix Video Pro X2 - problem 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Magix Video Pro X2 - problem
Witam Forumowiczów!!!!

To mój pierwszy post na forum elektrody więc na początku chciałbym sie przywitać ;) Do tej pory, na większość moich problemów znajdywałem rozwiązanie w necie, na obecnym tu forum lecz niestety nastała chwila ze po prostu utknąłem. Problem mój polega na tym:

Jestem raczej video-amatorem i hobbistycznie kameruję .Do tej pory używałem programu Adobe Premiere 6,5 do zrzucania materiału z kamery Sony DCR-PC350E (miniDV - zrzucany przez FireWire), lecz od niedawna przerzuciłem sie na Magix Video X2 i tu zaczynają sie problemy zrzucony materiał nie obrobiony z kasety zajmuje przykładowo:

Part1 4 Giga~`
Part2 3 Giga~
Part3 2,5Giga~
(wiadomo nie złapie klatki albo ruszę kamera i przerywa połączenie trzeba trochę cofnąć wtedy i dalej record)

Całość to oczywiście koło 10-11 giga w AVI czyli godzina filmu, problem następuje wtedy gdy te trzy części próbuje połączyć w jedną całość na avi (dla dalszej obróbki w tym wypadku dla kolegi) całość po weksportowaniu zajmowała... 56 Giga w adobe było to max 11-12 Giga, oczywiście jedyną rzeczą jaka edytowałem to spasowanie i przycięcie klatek z 3 Partów do całości

Oto screenshot z kodekami do wyboru

Obrazek

kodek Intela sprawia ze plik zajmuje 50 giga, kodek Windowsa sprawia że plik zajmuje mniej (9-11 giga) ale jakość ostatecznego pliku jest wyraźnie gorsza niż orginalnych AVI widać jakby kratkę (Na Kodeku Intela jakość taka sama jak orginalne AVI).

Proszę o pomoc i pozdrawiam
Tomek

sobota, 10 lipca 2010, 16:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Magix Video Pro X2 - problem
Musisz wiedzieć, że:
Video w kamerze i po przechwycie do komputera to DV Pal, ma rozszerzenie *avi i zajmuje około 13Gb na godzinę materiału.