Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 20:33

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 pomoc z wyborem oprogramowania i sprzetu (bez ograniczeń?) 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post pomoc z wyborem oprogramowania i sprzetu (bez ograniczeń?)
witam

problem jaki mam jest niby typowy ale jednak nie do końca, bo odróżnia go w zasadzie brak ograniczenia finansowego ;)

może od początku: firma przymierza się do zakupu sprzętu i oprogramowania do filmowania 'doświadczeń' (edukacja) i późniejszej obróbki oraz publikowania tego na www oraz na nośnikach (br ?, dvd), więc w grę wchodzi tylko HD. jestem na razie KOMPLETNYM laikiem, więc samemu nie dotarłem do pożądanych informacji (mimo wertowania forum i google) i oczekuję że ktoś z was popuści wodze fantazji i coś doradzi...

wybór padł na 'kodek AVCHD' i kamerkę panasonic hmc151e z jakimś tam podstawowym osprzętem.

i teraz
PYTANIE1:
jaki program do tego? widze że każdy ma wady i zalety ale coś musze wybrać i co gorsza później nie bedę miał możliwości uzupełniania tego o jakieś komercyjne dodatki. więc musze wybrać optymalnie i kompletnie - pomóżcie! (ktoś sugerował mi hdspark + edius6)

PYTANIE2: (nei z tego dzaiłu ale moze 'rozpędem' przejdzie ;) )
czy byłoby najwygodniej to obrabiać? mocny komputer - nie ma sprawy, i7 -ok, grafika nvidia z cuda quadro czy gf? podstawowe modele czy topowe? a może do tego karta wideo?

pozdrawiam
n.s.

piątek, 17 czerwca 2011, 11:12
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Re: pomoc z wyborem oprogramowania i sprzetu (bez ograniczeń?)
Vegas jest rozbudowany,możesz ściągnąć sobie wersje trial i pobawić się co do kompa porostu kup mocnego procka trochę ramu na fajnej płycie no i fajna grafe typu GF jak nie robisz animacji to wystarczy, większość obliczeń idzie na procka a grafa jest do płynnego odtwarzania HD. A jak nie masz ograniczeń finansowych to kupuj wszystko z najwyższych półek :P no i nie zapomnij o 3 monitorach i paru nagrywarkach BD.

piątek, 17 czerwca 2011, 14:27
Aktywny bywalec