Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 08:08

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Problem z odtwarzaniem obrazu z kamery canon hf m307 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Problem z odtwarzaniem obrazu z kamery canon hf m307
Witam,
nie wiem gdzie leży przyczyna problemu, ale po zgraniu materiału z kamery do komputera, obraz w odtwarzaczach wszystkich innych niż Windows Media Player, delikatnie klatkuje, drży, nie wiem jak to dokładnie nazwać, przy przesuwaniu się kamery widoczne jest jakby takie delikatne "cięcie" się obrazu.
Filmy nagrywane były w najwyższej możliwej w tej kamerce rozdzielczosći- 1920x1080 50i, AVCHD. Próbowałem nagrywać w mniejszych rozdzielczościach, ale efekt po zgraniu na komputer dokładnie ten sam.
Myślałem, że to może wina braku jakiegoś kodeka, lub za słabego komputera, ale w takim razie dlaczego normalnie odtwarza w WMP?
W Adobe Premiere jestem laikiem, ale spróbowałem zgrać tam materiał i wyeksportować do pliku avi z nadzieją, że tak zmontowany obraz będzie odtwarzał się bezbłędnie, jednak próżne moje nadzieje.
Czy ktoś może wie o co tu chodzi? Problem może być banalny, ale boję się, żeby to nie była wina kamery.
Kamera taka jak w tytule, komputer to intel quad 2.4, 4GB ram, karta radeon 4890 1GB, system operacyjny Windows 8 x64 consumer preview. Dodam , że na tym samym komputerze, na systemie XP, VLC w ogóle nie odtwarza materiału z kamery.
Acha, próbowałem też otworzyć w Splash Pro, ale obraz również wygląda jakby się zacinał.

poniedziałek, 2 lipca 2012, 08:53
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Problem z odtwarzaniem obrazu z kamery canon hf m307
1 Co to znaczy "zgrywasz"? Masz nie zgrywać tylko kopiować. Kartę wsadzasz do czytnika i kopiujesz(możesz wspomóc się zewnętrznym menedżerem plików np Total Commanterem).
2 Twój materiał posiada przeplot a Ty używasz experymentalnej kompilacji Windows.
Wróć do stabilnego Windowsa i w sterownikach grafiki włącz usuwanie przeplotu(użyj playera, który potrafi to zrobić).