Teraz jest środa, 14 listopada 2018, 13:27

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 filmy i fotki 3D z fuji 3DW3 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post filmy i fotki 3D z fuji 3DW3
Witam serdecznie.
Mam problem z edycja i pozniej exportem filmow programem video studio X7.
Po wyesportowaniu do pliku -jak na zrzucie ponizej, TV nie "widzi" tego filmu jako 3D. Jesli puszczam z penrive jako "orginal z aparatu", wszystko jest super, jest 3D , rozpoznaje swietnie. Ale ja chce edytowac te filmy , i zrzucac do bluraya . Moze ktos wie jaki blad robie ?
Załącznik:
ustawienia.jpg
ustawienia.jpg [ 75.57 | Przeglądane 131 razy ]

niedziela, 28 grudnia 2014, 19:54
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Re: filmy i fotki 3D z fuji 3DW3
Nie znam się na ustawieniach w programie ale popełniasz prosty błąd.
Projekt ma rozdzielczość 720x576. Było by ok gdybyś robił DVD. Dla hd potrzebujesz 1920x1080 25p . Ale aparacik masz nagrywający w 1280 i to jeszcze 24p. Tak jak pisałem nie wiem jak interpretuje takie pomieszanie z poplątaniem program który używasz. Może ustaw projekt na format nagrywania aparatu i dopiero po montażu wyeksportuj do zaplanowanego formatu.

poniedziałek, 29 grudnia 2014, 16:31
Nowy
Nowy

Bardzo dziekuje za odpowiedz. O tym nie pomyslalem , jak robilem rozne edycje w 2D - nigdy nie bylo zadnego problemu. Teraz zaczynam przygode z 3D i zaraz pojawil sie zgrzyt.. Zasiade w nowy rok do problemu i "oby" to byl dobry rok :) Tobie tez zycze wszystkiego najlepszego w nadchodzacym i jeszcze raz dziekuje za rade. Dam znac oczywiscie jak poszlo.
Pozdrawiam

środa, 31 grudnia 2014, 02:33
Nowy
Nowy

Witam, i skladam przede wszystkim Zyczenia wspanialego 2015 roku.

Niestety nie udalo mi sie nic z tym zrobic , a to z prostej przyczyny.