Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 13:14

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 Pomocy - szybki rendering w STUDIO 8 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Pomocy - szybki rendering w STUDIO 8
Jestem nowicjuszem w obróbce wideo. Zaczynam się bawić w zgrywanie filmów z kamery DV na krązki DVD, robię to w programie STUDIO 8. Mam bardzo szybki komp.(P4 2,8, 1 G RAM dram(800), płyta ASUS z chpset 875 najnowsza z portem 1834, dyski twarde 2 szt 10000obr - nowość .nagrywarkę dvd dyski itp. wszystko razem kosztowało ok 13000zł , XP prof - widzi dwa procesory - HYPER tre?, ogółnie sprzęt jest naprawdę mocny i dobry, chodzi jak błyskawica. Problem polega na tym że w pracy z Studio 8 kiedy przechode do wypalania płyty DVD, i rozpoczyna się proces renderowania , to trwa to strasznie długo. Przykład:
film zgrany z kamery DV w jakości DV - otrzymany plik ok 20GB w formacie avi tj. ok 80minut filmu, po dodaniu paru efektów przejść scen, menu w wyborem scen i katry tytułowej "ogólnie nie dużo", cały proces trwa ok 5 GODZIN. Menedżer XP pokazuje wydajność procesora ok48 do 55 % czyli połowa mocy procesora. Jak wykorzystać całą moc kompa aby przyspieszyć rendering. Czy są jakieś programy do obróbki (proste) które potrafią dopasować się do możliwości sprzętowych. Nadmieniam że CANPUS PRO przy rendering wykożystuje 100% mocy obliczeniowej, ale ten program jest tylko do zamiany formatu i dodania filtrów i nic więcej.
Proszę o pomoc.
Darek

czwartek, 5 lutego 2004, 10:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Chłopie nie krzycz tak bo aż uszy bolą! Wystarczy że jeden raz napiszesz pytanie i w jednym dziale. Jak ktoś ci będzie chciał odpowiedzieć to znajdzie twój post. A tak tylko robisz bałagan i rykowisko.