Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 17:11

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Pomocy jaki program jak nie znam angielskiego? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Pomocy jaki program jak nie znam angielskiego?
:?:
Pomocy!
Kupiłem kamerę DV z wysokiej półki i co z tego?
mam doświadczenie na analogu i to wszystko, nie znam anglika jestem laik.
Nagrałem filmik na wakacjach we Włoszech i co z tego jak nie mam pojęcia co dalej.
proszę o pomoc : mam komputer P IV 1.2,
jestem tylko kucharzem .

wtorek, 22 października 2002, 15:32
Bywalec
Bywalec

Jeżeli zależy Tobie na tym aby program był po polsku to chyba nie ma wielkiego wyboru. Jedynym takim programem jest podajże DigiLab firmy HDP Electronics (http://www.hdp.com.pl/).
Nie słyszałem (mogę się mylić) aby jakikolwiek program zagraniczny do nieliniowego montażu filmów został spolszczony. Moim zdaniem jednak to nie problem. Polscy dystrybutorzy tych programów udostępniają szczegółowe instrukcje w naszym języku. Niektóre programy (np. Adobe Premiere) doczekały się kilku pozycji książkowych.
Jeżeli jesteś początkujący to proponuję np. Pinnacle Studio 7 lub Ulead VideoStudio 6. Generalnie te programy mają niezłe możliwości, a są proste i intuicyjne w obsłudze. Możesz też używać programów bardziej zaawansowanych np.: Adobe Premiere, Ulead Media Studio Pro, Pinnacle Edition. Są to programy o bardzo dużych możliwościach ale też trudniejsze w obsłudze.
Pamiętaj że aby montować film z kamery DV na komputerze potrzebować będziesz także kartę FireWire do zgrywania materiału z kamery na komputer i nagrywania gotowego fimu na kamerę. Kartę FireWire kupić można osobno (tak wychodzi najtaniej). Można także kupić pakiet: kartę razem z oprogramowaniem (np. HDP DVMax, lub Pinnacle Studio7 DV).

wtorek, 22 października 2002, 15:49
Nowy
Nowy