Teraz jest niedziela, 23 września 2018, 06:50

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 MATROX MISTIQUE 220 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post MATROX MISTIQUE 220
MAM MOŻLIWOŚĆ KUPIENIA TAKIEJ KARTY I MAM KILKA PYTAŃ DO OSÓB ZORIENTOWANYCH W TEJ KWESTJI. ZAMIERZAM UŻYWAĆ JEJ TYLKO I WYŁĄCZNIE DO ZGRYWANIA MATERIAŁU WIDEO Z KAMERY ANALOGOWEJ I EWENTUALNIE KORZYSTAĆ Z JEJ WYJŚCIA WIDEO.
1-CO MOŻECIE O NIEJ POWIEDZIEĆ ?
2-W KOMPLECIE Z NIĄ MIAŁEM TYLKO STEROWNIKI I NARAZIE DZIAŁA JAK ZWYKŁA KARTA GRAFIKI ,JAKIEGO UŻYC OPROGRAMOWANIA ABY UAKTYWNIĆ WEJŚCIA I WYJŚCIA WIDEO ABYM MIAŁ MOŻLIWOŚĆ ZGRANIA MATERIAU FILMOWEGO NA DYSK TWARDY?
3-W KOMPIE MAM JUŻ LECIWĄ ALE ZDECYDOWANIE LEPSZĄ KARTE GRAFIKI OD TEGO MATROXA BO MAM ATI 128 PRO , CO ZROBIĆ ABY KORZYSTAĆ NADAL Z ATI JAKO KARTY GRAFICZNEJ A Z MATROXA TYLKO DO ZGRYWANIA MATERIAŁU ?

PROSZĘ O JAKIEKOLWIEK WSKAZÓWKI GDYŻ W TEJ DZIEDZINIE JESTEM POCZĄTKUJĄCY I JESZCZE NIEWIELE WIEM NA TEN TEMAT.

czwartek, 5 grudnia 2002, 14:43
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Matrox
Cóż - jest to dosyć "leciwa" karta. Dobra - ale kilka lat temu. Osobiście nigdy nie zgrywałem materiału przez kartę graficzną, więc nie do końca jestem pewien jakiego typu drivery sa akurat potrzebne dla tej karty. Osobiście uważam, że te sterowniki jakie masz do niej (przypuszczam że oryginalne) powinny wystarczyć. Zobacz w Panelu sterowania/System/Menedżer urządzeń/Kontrolery wideo,dźwięku i gier czy zainstalowało się tam coś w rodzaju "urządzenie przychwytujące wideo" albo jakiś inny grabber. Myślę że tam właśnie coś takiego (oprócz karty muz.) powinieneś zobaczyć.
No a żeby cos zgrać potrzebujesz oczywiście programu. VirtualDub - polecam. Freeware - ściąnij z internetu.