Teraz jest wtorek, 25 września 2018, 00:10

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 KONTROLER FIREWARE 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post KONTROLER FIREWARE
JESTEM ZIELONY. Niech mnie ktoś poinformuje o róznicy przy zgrywaniu z karty video, i z zwykłego kontrolera fireware (takiego za 150zł). Chodzi oczywiście o sygnał DV. Mam zamiar przechowywać wszystkie moje filmy na CD (do zgrywania na VHS mogę użyć wyjścia TV na karcie grafiki). 8O

środa, 3 kwietnia 2002, 12:41
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Kontroler dla sygnalu DV, tak jak karta jest tylko przyejscowka. Nic sama nie wnosi i kazdy sprawny dziala.

środa, 10 kwietnia 2002, 19:58
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Sprawdzałem taką prostą kartę w "praniu" na chipsecie VIA i działa poprawnie. Znajomy, który ma DV500 był zszokowany. Jedynie pod WinME nie rozpoznał typu kamery i nie można było pracować, natomiast pod WinXP chodziło jak należy potrzebne jest tylko oprogramowanie.
Takie rozwiązanie ma tylko tę wadę że brak jest wyjścia analogowego ale można sobie jakoś poradzić (np. poprzez kartę graficzną z wyjściem TV). Moim zdaniem idealne rozwiązanie dla amatorów posiadających kamerę cyfrową i chcący przechowywać materiał w formacie DivX na płytach CD.
Pozdrawiam.

sobota, 4 maja 2002, 12:06
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: KONTROLER FIREWARE
ARTI napisał(a):
JESTEM ZIELONY. Niech mnie ktoś poinformuje o róznicy przy zgrywaniu z karty video, i z zwykłego kontrolera fireware (takiego za 150zł). Chodzi oczywiście o sygnał DV. Mam zamiar przechowywać wszystkie moje filmy na CD (do zgrywania na VHS mogę użyć wyjścia TV na karcie grafiki). 8O

Nie wiem jak działają znane typu Pinnacle.Też napalałem się na niego.
I wreszcie kolega przyniósł mi i pożyczył kontroler firmy "nic"-St Lab.
I wiesz co...?.Działa.Już zapomniałem Pinnacle.Studio 7,Express tym bardziej,to śmieszne gadzety.Choć oczywiście działają.Jednak w porównaniu z Adobe Premiere czy Ulead....St Lab został już u mnie.