Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 19:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Proszę o pomoc dla całkowicie zielonego 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Proszę o pomoc dla całkowicie zielonego
Proszę pomóżcie chce kupić karte video niewiem o nich nic mam kamere JVC ,chce zacząć zgrywać na płyty .Może później troszke je obrobić jak się już wogóle troszke będe coś wiedział jak sie to robi (no i mam też kasety VHS i też chciałbym nauczyć je zgrywać)
Poprostu jestem całkowicie zielony ,dlatego zarejstrowałem się na waszym forum.Pomóżcie.
Pierwsze to trzeba chyba kupić karte video jaką (o co chodzi analogowa czy cyfrowa) co za różnica.

poniedziałek, 12 lutego 2007, 22:54
Moderator
Moderator

Po głębokich przemyśleniach proponuje zakup stacjonarnej nagrywarki DVD.
pozdrawiam

wtorek, 13 lutego 2007, 10:10
Nowy
Nowy

Post zielony
Nie ubliżając, mógłby sie Pan troche bardziej wysilić i powiedzieć człowiekowi parę słów np. na temat zgrywania z VHS na dysk. Wielu by z tego skorzystało, a Pan by miał kiedys pomnik, jako ten, który był życzliwy dla ludzi..

niedziela, 2 grudnia 2007, 18:52
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Nie ubliżając, mógłby sie Pan troche bardziej wysilić i powiedzieć człowiekowi parę słów np. na temat zgrywania z VHS na dysk. Wielu by z tego skorzystało, a Pan by miał kiedys pomnik, jako ten, który był życzliwy dla ludzi..

No tak. Pewnie i racja. Sam często zadaję pytania. Najpierw jednak używam opcji SZUKAJ.

niedziela, 2 grudnia 2007, 19:06
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Tylko, że na tym forum opcja "szukaj" od dawna nie działa. Pozdrowienia dla Admina

niedziela, 2 grudnia 2007, 21:49
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Ups Faktycznie W ramach przeprosin za SZUKAJ W google jak się wpisze też wyskoczy. :wink:

niedziela, 2 grudnia 2007, 22:09
Moderator
Moderator