Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 09:51

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Problem jvc gr dvl 367 fire wire pomocy okolice Opola 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Problem jvc gr dvl 367 fire wire pomocy okolice Opola
Walczę od dłuższego czasu z kamerą jvc i nie mogę jej podłaczyc poprzez fire wire - komputer jej nie widzi. Czy jest ktos z okolic Opola kto ma doświadczenie z takim sprzętem ?

sobota, 1 listopada 2003, 13:55
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

sobota, 1 listopada 2003, 15:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Mam Pinnacle 7 .Kolega mi mówił że wystarczy że mam kartę fire wire i komputer po podłączeniu kamery do komputera ją zauważy ( nowy sprzęt) Nic takiego się nie dzieje. Kiedy próbuję "dotrzeć" do kamery poprzez Pinnacle (capture) mam komunikat o błędzie.
Może powininem specjalnie skonfigurowac kartę fire wire ( które pojawia się jako połączenie sieciowe) albo zainstalować "coś' o kamerze .Jestem totalnym laikem stąd może trochę naiwne pytania .Myślałem że podłączę kamerę do karty zainstaluję program i już ale widzę że to nie takie proste .

sobota, 1 listopada 2003, 18:24
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

sobota, 1 listopada 2003, 18:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
System widzi i mówi że karta fire wire działa poprawnie. Podłączałem na próbę też kamerę sony -tej też komputer nie widział. Kiedy korzystam z usb to komputer widzi kamerę i nie ma problemu np. z odbiorem zdjęć z karty pamięci ( kamera pokazuje się jako dodatkowy dysk) tyle że tu miałem dołączone do kamery sterowniki usb

sobota, 1 listopada 2003, 20:27
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Zobacz jak się to wszystko zachowa jak podłączysz kamerę do innego gniazda na FireWire. A czy dobrze ustawiasz kamerę do zgrywania, tzn. czy ustawiasz ją w tryb Camera, VCR (czy co tam w JVC jest), albo jeszcze coś innego, może to w JVC ma znaczenie. Skombinuj też inny kabel do FireWire bo może ten jest walnięty.

sobota, 1 listopada 2003, 20:45
Aktywny bywalec