Teraz jest środa, 25 kwietnia 2018, 19:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Pinacle 9pl a efekty FX 5.1 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Pinacle 9pl a efekty FX 5.1
Panowie - pomozcie, jestem poczatkujacym (amatorem). Do tej pory bawilem sie movie makerem2, pozniej przeszedlem na ulead video studio, a teraz pracuje na pinnacle video studio 9. Moje pytanie i moj problem - jak mam zaimportowac efekty z hollywod fx 5.1 zebym je mial dostepne w studio 9 ??!! Pinnacle mam po polsku, jestem samoukiem, nie znam angielskiego a hollywod FX jest po angielsku, myslalem ze po instalce efekty i przejscia zaimportuja sie automatycznie do studio 9, a widze ze zainstalowal sie jako odrebny prog?! W studio nie ma opcji "importuj" ?! Pomozcie prosze co i jak mam zrobic alby efekty i przejscia z FX zaimportowac do studia9 ??

pozdrawiam serdecznie

Michal

poniedziałek, 30 sierpnia 2004, 09:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Instalując Hollywood FX mając zainstalowanego już Pinnacle, efekty zostaną automatycznie udostępnione w programie Studio 9. Jak wejdziesz na zakładkę efektów to zobaczysz całe mnóstwo efektów HFX.
No chyba, że instalaujesz wersję nie dedykowana dla Studio 9. Kiedyś była osobna wersja Hollywood FX for Studio i dla innych. Teraz to nie wiem, byc może dalej ten podział został, a wtedy by oznaczało, że masz niewłasciwą wersję HFX.

wtorek, 31 sierpnia 2004, 09:54
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Dzieki Matrix - pewnie masz racje, to chyba efekty hollywood FX nie do tej wersji studio, po Twojej odpowiedzi troszke poszperalem w sieci i doczytalem ze do wersji studio 9 jest : Pinnacle Hollywood FX Mega 5 dla Studio 9. Generalnie to ciezko jest sie polapac z ta cala paczka pinnacle, a czy oprocz HFX sa jeszcze jakies inne dodatki - mam na mysli jakies audio, filtry, przejscia?

dzieki za odpowiedz

pozdrawiam

Michal

wtorek, 31 sierpnia 2004, 10:34
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec