Teraz jest poniedziałek, 23 lipca 2018, 11:30

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 pioneer DV-380 czy panasonic s49 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post pioneer DV-380 czy panasonic s49
witam zolnierze!
chce sobie zakupic odtwarzacza dvd do domu, w cenie okolo 350zl. chcialbym na nim glownie ogladac filmy divx/xvid, no i dvd tez czasem. i tu mam dylemat, troche popatrzylem w necie, mniej wiecej te 2 modele by mi podchodzily (nie chce manty :D ):
:arrow: PIONEER DV-380
:arrow: PANASONIC S49

tylko nie wiem ktory bedzie lepszy. w necie wyczytalem ze ten pioneer bedzie raczej lepszy, i ze jest wiecej w necie firmweare'a do tego. z tego co czytalem to z divx zaden z tych nie ma problemow, jedynie mnie dosyc interesuje jak jest z filmami skompresowanymi w xvid - mam bardzo duzo takich, a z tego co wyczytalem to obydwa modele maja jakis tam problem z GMC czy jakos tak - tu jestem zielony. bylem u sasiada i poscilem sobie moj filmik w xvid skompresowany na jego mancie, nie pamietam modelu, wiem ze 200zl kosztowala i wszystko w miare hulalo. napisy tez byly (w tmpplayer) i polskie znaki - a nie wiem jak te 2 odtwarzacze sobie z tym radza

i teraz ostatecznie pytanko ktory z tych lepszy?

sobota, 21 stycznia 2006, 18:00
Nowy
Nowy

zdecydowanie PIONEER DV-380. odtwarza prawie wszystko. i co najważniejsze zmiana softu jest dziecinnie prosta. mam ten model i szczerze polecam.

niedziela, 29 stycznia 2006, 14:59
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
przy zmianie oprogramowania traci sie gwarancje, co nie? troche szkoda by bylo jakby mi sie zepsul za tydzien, a tu juz po ptakach, bo soft zmieniony :( czy moze nie jest to tak istotna sprawa, nie patrza na to serwisanci, lub piony sie niepsuja :D

czwartek, 2 lutego 2006, 23:41
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
kupilem PIONA :!: pionek rzadzi! wszystko dziala bardzo fajnie, zmienilem FW na gufiaka

sobota, 4 lutego 2006, 11:27
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz