Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 10:13

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Czy warto inwestować w magnetowid S-VHS 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Czy warto inwestować w magnetowid S-VHS
Planuję zakup magnetowidu i zastanawiam się czy warto kupić S-VHS. Nie znam się na tym i chciałbym wiedzieć, czy warto przepłacać. Chodzi mi o kopiowanie z kompa zrobionych filmów. Czy na zwykłej kasecie VHS będzie widoczna różnica jeśli nagram ją magnetowidem S-VHS, niż gdybym to zrobił zwyczajnym magnetowidem VHS. Możecie mi coś polecić :oops: - będę wdzięczny.

czwartek, 20 listopada 2003, 10:48
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Róznicz oczywiście będzie ( wynika to z generowanych ilości lini poziomych). Na Twoim miejscu zasatanowiłbym się w ogóle nad zakupem magnetowidu. Ten sposób zapisu powoli odchodzi do lamusa. Radziłbym Ci zastanowić się nad zakupem nagrywarki DVD ( raczej wewnętrzna) bo jak piszesz chodzi Ci o zgrywanie materiału z kompa. Masz prawie nieograniczone możliwości ingerencji w materiał no i możesz różnymi programami do autoringu stworzyć sobie naprawdę "porządne" DVD do odtwarzania na stacjonarnym (nie tylko) odtwarzaczu.
Serdeczne pozdrowienia
szpec

czwartek, 20 listopada 2003, 13:53
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jeśli nie pracujesz na svhs-ach to kupowanie takiego nie ma sensu. Oczywiście można jak radzi szpec kupić DVD ale wiele ludzi jeszcze przez wiele lat będzie korzystało z VHS-a bo jest to praktyczniejsze w użyciu. więc warto mieć też możliwość nagrania takiej taśmy.
Co do jakości to nie uzyskasz lepszej używając taśm vhs. Oczywście będzie dużo lepiej jak użyjesz taśmy svhs ale bardzo niewiele osób posiada taki odtwarzacz.

czwartek, 20 listopada 2003, 17:22
Bywalec
Bywalec