Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 04:12

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 jak zgrać film z magnetowida na kompa? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post jak zgrać film z magnetowida na kompa?
mam do zgrania kilka kaset vhs z imprezami rodzinnymi sprzed kilku lat, których nie chciałbym utracić. próbowałem załatwić tę sprawe z gościem ktory ma studio-wideo ale zarzyczył sobie 500zł !!!!!!! 8O 8O 8O za ich przeróbkę!!!!!więc chce to zrobić sam.dlatego mam kilka pytań dotyczących w/w tematu.
1. jaką karte telewizyjną mam sobie kupić (bo chyba taka karta będzie mi potrzebna)
2. czy wogóle jest to możliwe
3. czy po tej inwestycji będe mógł rownież zgrywać filmy z tunera cyfrowego.
Proszę o konkretne odpowiedzi lub namiary gdzie takie informacje mogę znaleźć. Nie mam wielkiego doświadczenia więc licze na Waszą pomoc i porady. Pozdrawiam wszystkich którzy raczą odpowiedzieć na mój problem!!

sobota, 31 stycznia 2004, 03:02
Nowy
Nowy

witam.osobiście zaczołem bawić sie w te klocki ale po kilku póbach dałem spokój.Samo nagranie na dysk jest ok ale konwersja do VCD -kicha dopóki nie kupie DVD-R trzeba się wstrzymać.Mam tuner ladtek jeden z najnowszych cena ok 270 zł.Jeżeli nie masz DVD wstrzymaj się. Pozdrawiam jacek

niedziela, 6 czerwca 2004, 21:49
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Zgrywanie video
Cześć. Cóż, jeżeli nie zależy ci na jakości to mozna bawić się tanim tunerem telewizyjnym. Bądź jednak pewny że to co uzyskasz nie będzie Cię satysfakcjonowało jakościowo.Samo zrzucanie przez karte pogarsza obraz nie mówiąc juz o kompresji. Proponuję Ci jednak zaopatrzenie sie w konwerter cyfrowo - analogowy np. Canopusa ADVC - 50 za 1000 zł. ja wiekm że to niemało lecz uważam że na pewnych rzeczach nie warto oszczędzać. Zreszta poczytaj na forum, wpisz w wyszukiwarke odpowiednie słowo. Pozdrawiam

poniedziałek, 7 czerwca 2004, 00:19
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Zgrywam w rozdzielczości 384x288 i to nawet niezle wychodzi.