Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2019, 18:42




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Karty FireWire - ktore sa dobre i w miare tanie? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Karty FireWire - ktore sa dobre i w miare tanie?
Witam ...

Wczoraj kupilem Sony DRC-HC 14E i chcialem przegrac filmik na kompa, a sie okazalo ze nie mam karty FireWire :? Pytanko: Nie mozna przegrac filmu z kamery na kompa w inny sposob niz przez port IEEE 1934? Polećcie jakias karte FireWire z portem IEEE 1934 dobrą, a nie drogą :lol: . Wiem ze to lamerskie pytania...ale slabo sie znam na tym :oops: Jesli jest taki temat na forum, to proszę o linka, bo ja nie moglem znaleźć! Dzieki wielki...

Acha i jeszcze jedno: Jak sie kasuje nagrania z kasety?

CU


wtorek, 28 grudnia 2004, 15:45
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 stycznia 2004, 13:04
Posty: 822
Post 
Nie znam innego sposobu na zgranie filmu z kamery na kompa w postaci cyfrowej. Tylko fire-wire.
Nie ma większego znaczenia jaką kartę kupisz. Ważne jest natomiast co jest dołączone do karty: kabelek fire-wire, oprogramowanie itp.
Po co chcesz kasować nagrania z kasety ??? Z tego co wiem nie jest to praktykowane i nie ma do tego sprzętu/programu. Możesz po prostu nagrać z timeline ColorClip o długości 60 minut i gotowe.
Pozdrawiam


wtorek, 28 grudnia 2004, 16:33
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 8 listopada 2004, 12:37
Posty: 213
Lokalizacja: Szczecin
Post 
Karty 1394 (fire-wire) są bardzo tanie, jak zobaczysz po ile, to sam się zdziwisz, czemu jeszcze jej nie kupiłeś. Jeśli chcesz taniej, to kup bez oprogramowania - w XP jest program Windows Movie Maker, który nieźle przechwytuje film na dysk, lub ściągniesz sobie triala z netu.
pzdr.


wtorek, 28 grudnia 2004, 17:12
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Dzieki bardzo... :D

Od dziś będę częściej odwiedzał Wasze forum :)
Fajnych rzeczy mozna sie dowiedzieć !!
Jak bede mial jakies watpliwosci to sie do Was odezwe
Jeszcze raz wielkie dzieki

Udanego Sylwestra

CU


wtorek, 28 grudnia 2004, 19:18
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
jeśli chodzi o ceny to rzeczywiście są niskie ( szczególnie na serwisach aukcyjnych ) niezły zestaw można kupić za 100 PLN ( do notebooka )


wtorek, 28 grudnia 2004, 22:17
Nowy
Nowy

Dołączył: niedziela, 10 października 2004, 09:55
Posty: 13
Post 
Cześc.

Można zgrać mareriał z kasery za pomocą USB ,ale to rzadna rewelka.
Film bedzie miał podubione klatki i gorszą jakość bo nie przecisnie przez swoje przewody tak dobrego i wielkiego sybnału jak Firewire.


środa, 16 lutego 2005, 10:55
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL