Teraz jest niedziela, 21 kwietnia 2019, 20:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Jaka kaseta do Digital 8 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Jaka kaseta do Digital 8
Mam problem. Czy jest ktoś w stanie wyjaśnić mi różnicę pomiędzy kasetami Digital 8 i Hi 8 HME ?. Która z tych kaset jest najlepsza, patrząc ze strony jakości nagrania video ?. Byłbym wdzięczny za pomoc.

środa, 24 kwietnia 2002, 09:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Taśmy D8 i Hi 8
Różnica pomiędzy tąśmą D8 a Hi8 * jest taka jak pomiędzy papierem toaletowy szarym a różowym . Jeden i drugi jest do DUPY!
Kup DV CAM!

środa, 24 kwietnia 2002, 23:22
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Taśmy do kamer Digital 8
Jestem nowicjuszem i mam podobny problem - Jaką taśmę wybras i jakiej długości do kamery Sony Digital 8? Czy to prawda, że Sony nie produkuje nośników i korzysta z taśm BASF-EMTEC? Proszę o porade osoby doświadczone i życzliwe, a nie nawuiedzone.

czwartek, 25 kwietnia 2002, 11:05
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
ja używam najprostszych kaset hi 8 , tak sobie myślę że w końcu to D-8 to cyfrówka i cyferki dobrze sie zapiszą także na takim nośniku poza tym przekonała mnie ich cena

piątek, 10 maja 2002, 22:48
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
do czestego nagrywania tasmy lepszej klasy i krotkie. do celow amatorskiego video, przy malych przebiegach proponuje tanie Hi8 Sony,TDK i inne - zadnych roznic (cyfrowy zapis).
pozdrawiam
FStyl

poniedziałek, 13 maja 2002, 12:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Potwierdzam, żadnych różnic. Nagrywałem na najlepszej taśmie BASF rekomendowanej do D8 i o połowę tańszej TDK Hi 8.

wtorek, 28 maja 2002, 16:33
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post kaseta
czy używając kasetę HI 8 w kamerze sony 240 (digital8) stracę na jakości obrazu, na innych dodatkowych funkcjach? :D

piątek, 28 czerwca 2002, 12:00
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec