Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2019, 04:00

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 POMOCY ładowarka do CCD-TR490E 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post POMOCY ładowarka do CCD-TR490E
Mam problem. Nie znam się nic na kamerach, a wpadła mi w łapki kamera Sony Handycam Video 8 CCD-TR490E PAL. Problem polega na tym, że nie mam do niej ładowarki i nigdzie nie mogę jej dostać, bo (jak gościu mówił w sklepie) muszę mieć ładowarkę specjalną (tzn. taką jaka byłaby w zestawie z kamerą) do tego modelu? Czy to prawda? Czy np. mogę kupić baterię do kamery a potem obojętnie jaką ładowarkę pasującą do tej baterii? Proszę o pomoc

sobota, 10 maja 2003, 11:55
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Oj standard Video 8 ma już sporo lat,pierwsze kamery były chyba w 85 roku w USA a moze wcześniej w Polsce już dawno się nie sprzedaje tego typu kamer, a tym bardziej akcesoriów do nich, więc będzie problem z dostaniem akumulatorka i ładowarki.

Ja bym zrobił tak , nie wiem na ile V jest zasilana twoja kamera (dajmy na to 6V)
Kupiłbym zestaw ładowarka + akumulatorki na 6v, problem w tym że najprawdopodobniej ten akumulatorek nie będzie pasował do twojej kamerki(w tym sensie nie pasował że np nie wciśnie się go w zaczepy)Bedzie trzeba go prowizorycznie zamontować, zrobic jakies połączenie kamera-> akumulatorek.
Poszukaj na allegro tam sprzedają kamery video 8 może ktoś ma na zbyciou to czego szukasz.

Zajżyj jeszcze tu :

http://www.foton.kalisz.pl/
http://www.beiks.com.pl
http://www.sklepwideo.pl/index.php?k=12&p=

sobota, 10 maja 2003, 15:46
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Mam jeszcze kilka pytań, bo jestem beginerem odnośnie kamer.
Jest jeszcze jedna sprawa. Mam baterię do mojej kamery Duracell DR11 4.3Ah/6V Z wyglądu jest podobna do tych z FOTONU Premium Gold - Akumulatory do kamer. Najbardziej do D1-645LM (z tyłu 6 płytek metalowe w trzech poziomach: 3 płytki na samej górze, dwie na dole na środku i zaraz obok nich jedna po prawej)

A teraz pytania