Teraz jest niedziela, 21 kwietnia 2019, 16:28

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Z zamiennikami przeważnie bywa gorzej, chyba że? 
Autor Wiadomość
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Post Z zamiennikami przeważnie bywa gorzej, chyba że?
Nie mam doświadczenia z produktami SONY ,dlatego wypowiem się o JVC.
Chyba każdy producent do kamery dodaje najmniejszy akumulator, licząc na dodatkowy zysk.
W moim przypadku zdecydowałem się na zakup zamiennika f-my UNOMAT gdyż był o połowę tańszy od JVC. Był to udany zakup gdyż do dnia dzisiejszego mi służy. Natomiast zamienniki nieznanych producentów już po roku czasu traciły mniej więcej połowę swej pojemności.
Wracając do akumulatorów SONY
Sprawiłem sobie FX1000E + dwa oryginalne akumulatory NP-F770 po 290 zł za szt. co i tak wynosi taniej niż jeden oryginał NP-F970 ( w sklepach panów
na lit.B żądają po 650 zł.) , ponadto ich łączny czas pracy jest dłuższy o ponad
1/3 niż jednego NP- F970.
Dużą niedogodnością w Sony FX1000E jest brak osobnej ładowarki i by wyzbyć się tej uciążliwości trzeba dokupić firmy Sony za około 500zł , bo nie wierzę by wynalazki za 60 zł. można używać do NP- F970 bez obawy ich uszkodzenia.
Chętnie zapoznam się z opinią innych posiadaczy FX 1000 jak rozwiązali problem ładowarki i zamienników.

niedziela, 29 marca 2009, 14:35
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Z zamiennikami przeważnie bywa gorzej, chyba że?
Ciekawskodociekliwy napisał(a):
.....Dużą niedogodnością w Sony FX1000E jest brak osobnej ładowarki i by wyzbyć się tej uciążliwości trzeba dokupić firmy Sony za około 500zł , bo nie wierzę by wynalazki za 60 zł. można używać do NP- F970 bez obawy ich uszkodzenia.......
I tu się mylisz. Jeżeli jesteś w stanie w sposób nawet najbardziej prymitywny (ale pewny) dostarczyć napięcie około 8,2-8,4 V do wspomnianych akumulatorów to nic im się nie stanie.