Teraz jest niedziela, 21 kwietnia 2019, 18:58

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Mikrofon MONACOR 600-ST kontra ATR-25 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Mikrofon MONACOR 600-ST kontra ATR-25
Wczoraj przeczesałem chyba całe forum pod kątem mikrofonu na np. salę weselną.
Chcę kupić mikrofon do kamery VX2100, który nie będzie robił przesterów, jeżeli trafi się na "nawiedzonych" grajków, którzy uwielbiają zabijać :P ludzi basami, a to niestety zdarza się dość często. Nawet w przypadku sterowania manualnego w w/w kamerze są przestery, jeżeli stanę blisko głośników, z których leci muzyka z basami z siłą wodospadu :lol:

Jako, że jestem amatorem, to nie mam zamiaru wydawać dużej kasy na mikrofon, dlatego też w kręgu zainteresowania są te dwa mikrofony, jak w temacie: MONACOR 600-ST oraz ATR-25.

Czytając posty, mikrofony te wywoływały dość skrajne emocje, od "och, ach ...." do "a fuj, tfu, tfu ...".

Teraz napiszę, co wiem.
Podobno MONACOR 600-ST to podróba mikrofonu ATR-25. Podróba nieco tańsza, na tą chwilę około 190 zł, ATR-25 nieco droższy - 230 zł. Czytając posty wnioskuję, że obydwa mikrofony nie grzeszą jakością wykonania, zawieszenie samego "serca" mikrofonu poprzez korpus wrednie przenosi dźwięki typu dotykanie mikrofonu, naciskanie klawiszy kamery itp., ale w warunkach dużego hałasu (czytaj początek postu) to nie jest zbyt zauważalne. To co najważniejsze: hałas muzyki na sali weselnej nie przekracza dopuszczalnego ciśnienia akustycznego tych mikrofonów i przesterów w sumie nie ma.

A teraz pytania:
1 - na ile moja wiedza jest prawidłowa ?
2 - który z tych mikrofonów jest lepszy ?
3 - a może jakaś propozycja innego stereofonicznego mikrofonu za max 300 zł ? Mój portfel nie zaakceptuje ceny typu "świetny mikrofon za 2000 zł" :?

piątek, 22 maja 2009, 22:50
Moderator
Moderator

Post Re: Mikrofon MONACOR 600-ST kontra ATR-25
A co powiesz na ten :P zwróć uwagę na cenę w tym sklepie i porównaj z innymi sklepami .