Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2019, 02:17

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Statyw naramienny do Canona M36 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Statyw naramienny do Canona M36
Witam

Jestem video-amatorem, kręcę tylko praktycznie swoją rodzinkę i znajomych, wakacje, imprezy szkolne itd. Całkowicie amatorsko, wcześniej używałem Sony TRV-250, jednak w tym roku postanowiłem przesiąść się na full HD.

Tak jak napisałem w tytule, zakup padł na Canona M36, ogólnie jestem zadowolony, ale mam duże problemy z kręceniem z ręki. Mimo, że się staram, podpieram rękę w łokciu druga ręką , idę w miarę równo to i tak efekt końcowy pozostawia sporo do życzenia . Przechyły i trzęsienie, dlatego zastanawiam się nad zakupem statywu naramiennego, głównie chodzi mi o wakacje, tą część wakacji, w której się zwiedza.

Zastanawiam się nad takimi statywami, główne kryterium to ustabilizowanie kamery, kolejne natomiast też bardzo istotne to: swoboda poruszania, łatwość zdejmowania i podróżowania z nim.

http://foton.kalisz.pl/pl/sklep/p/125/lit.html
http://foton.kalisz.pl/pl/sklep/p/132/iryd.html
http://www.statywy.com/sklep-muzyczny,s ... d,141.html

Będę wdzięczny za pomoc lub sugestie
Pozdrawiam
Leszek

niedziela, 16 maja 2010, 17:27
Moderator
Moderator

Post Re: Statyw naramienny do Canona M36
Nie zaglądając nawet pod te linki mam przydatne, praktyczne (z doświadczeń) sugestie:
- niemal każda kamera posiada własny stabilizator obrazu, lecz nie wszyscy wiedzą, że działa on najczęściej tylko, gdy zoom ustawiony jest na minimum, jakiekolwiek przybliżenie obrazu wyłącza ten przybytek i to niestety w większości kamer. Tak, tak, wcale się nie pomyliłem, działa to paradoksalnie (powinno być odwrotnie), ale taka jest prawda. Zamiast przybliżać obraz, staramy się podejść bliżej obiektu.
- Jeśli chodzi o statywy naramienne, główna różnica pomiędzy nimi polega na tym, że jedne wiszą jak sama nazwa wskazuje na ramieniu, inne zaś na szyi, i tu następna ciekawostka: