Teraz jest poniedziałek, 23 lipca 2018, 17:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 Akcesoria dla amatora do kręcenia wesela 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Akcesoria dla amatora do kręcenia wesela
Witam.
Ponieważ jestem tu nowy zaczne od napisania czegoś o sobie. Mam na imię Patryk i jestem z okolic Zielonej Góry. Mam 19 lat. Od dziecka byłem związany z elektroniką. Każde urządzenie, które dostane do ręki jest dla mnie jak zabawka dla małego dziecka, tzn. jak najszybciej próbuje odnaleźć jego wszystkie zastosowania. Od kilku lat pracuje jako kelner przy imprezach zorganizowanych jak np. wesela. Czasem jednak (w ostatnich 2 latach 5 razy), dostaje propozycje nakręcenia jakiejś imprezy.

20.08.2011 przyjdzie mi kręcić wesele. Na obecną chwilę posiadam 2 kamery (swoją 9 letnią Sony DCR-TRV19E miniDV + kolegi nową Samsung VP-DC171W 8cmDVD) oraz trójnóg. Możliwe, że będe w posiadaniu jeszcze jakiejś. Zazwyczaj miałem ze sobą te 3-4 szt., dzięki czemu kręciłem na 2 na raz tzn. 1 ustawiałem na statywie i była przez cały czas nieruchoma, a drugą miałem w ręku. Dodatkowe służyły na wymienę, gdy brakowało taśmy lub baterii. Chciałbym się dowiedzieć co możnaby było jeszcze kupić, aby poprawić jakość wykonanych ujęć.

Jeżeli chodzi o budżet nie chciałbym usłyszeć zaraz akcesorii za 1000zł, bo za całe wesele planuje wziąć ok 600zł (brak gwarancji jakości + gotowy film dopiero na zimę, ze względu na moją naukę), więc umówmy się, że na same akcesoria nie wydamy więcej jak 400-650zł
Planuje kupić statyw naramienny oraz zastanawiam się również nad kupnem halogenów. Może też zainwestować w jakiś mikrofon? Co o tym sądzicie?

sobota, 16 lipca 2011, 03:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Akcesoria dla amatora do kręcenia wesela
z motyką na księżyc się wybierasz ?

Dziwne podejście masz pisząc - "brak gwarancji jakości + gotowy film dopiero na zimę"