Teraz jest niedziela, 22 lipca 2018, 03:01

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Dobry mikrofon do Sony EX 1R 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Post Dobry mikrofon do Sony EX 1R
Nabyłem kamerę PWM EX 1R. Co polecacie w kliku przedziałach cenowych Np. do 1000zł, 2000 zł i więcej.
Przy okazji lampa do niej to Neske? Jeśli tak to L- 48 czy L-42. Czym się róznią?
Będę wdzięczny za podpowiedż.
Jacek

czwartek, 29 marca 2012, 22:39
Bywalec
Bywalec

Post Re: Dobry mikrofon do Sony EX 1R
Wybór mikrofonu to trudna sprawa, bo duża jest w tym temacie konkurencja, ale myślę, że najbardziej sensownym rozwiazaniem będzie Edirol CS-50 - chyba, że byś chciał zaoszczędzić, to AUDIO TECHNICA ATR 6250 też by sie mogła nadać. Natomiast jeśli chodzi o lampę, to świeżo po targach mówie, że tylko Neske i tylko Multicolor II.

sobota, 31 marca 2012, 00:58
Stały bywalec
Stały bywalec

Dzięki za podpowiedż. A mikrofon firmy Rode ? Jestem zielony w temacie dżwięku, gdyż w mojej starej Sony AV 200 korzystałem z mikrofonu wbudowanego.Obecine mam kamerę Sony PMW EX1R i mam bardziej ambitne podejście do wyboru mikrofonu. Czytałem ,że np. w kościele przydałby się mikrofon kierunkowy, do jest duży pogłos a na salach gdzie jest impreza o dookólnej charaktrystyce. Czy ten mikrofon ma taki przełącznik?

sobota, 31 marca 2012, 22:33
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Do kościoła (i nie tylko) zamiast mikrofonu kup rejestrator dźwięku choćby Zoom H2, postaw go w pobliżu głośnika a efekt będzie znacznie lepszy niż nawet najlepszy nakamerowy mikrofon.

niedziela, 1 kwietnia 2012, 10:13
Bywalec
Bywalec

Przemek_PC ma rację, chociaż Zoom H2 jest już trochę starszą wersją. Niedawno gdzieś mi mignął jakiś nowy model Zooma taki malutki, a jakość przyzwoita, bo słuchałem próbek, ale niestety nie pamiętam teraz modelu.