Teraz jest piątek, 23 lutego 2018, 00:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Ile kosztuje bateria? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Ile kosztuje bateria?
Witam,

Temat trochę dziwny ale już wyjaśniam. Szukam drugiej (mocniejszej) baterii do Kamery JVC gz-mg630ae, a konkretnie szukam zamiennika do baterii bn-vf808u 720 mAh. Nie znam się na cenach i pierwsze co szukałem na allegro i tu duże zaskoczenie, dość dziwna rozpiętość cenowa mamy baterie za 179zł http://allegro.pl/bateria-do-kamery-jvc ... 92341.html
jak i za 50 zł http://allegro.pl/akumulator-jvc-bn-vf8 ... 41352.html

są również i takie za ok 70-80 zł

Teraz pytanie ile taka bateria kosztuje i ile potrzeba pojemności do ok 8h nagrywania? Na allegro są różne baterie 1600/2500 mAh a nawet czasami 4500 mAh. Ale też piszą, że niby 4500 to już ściema i nie ma opcji by tyle mogło być i że 1600 mAh to najwięcej. Szczerze to pieniądz nie gra roli mogę wydać ok 150 zł za baterię jednak wolałbym nie przepłacić ;)

czwartek, 28 lutego 2013, 00:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Ile kosztuje bateria?
Moge Ci polecic sprawdzonego sprzedawce i marke aku (Premium Gold) przerobilem juz tych aku kilkanascie do roznych sprzetow (kamery i aparaty) i nigdy nie bylo problemu. Wydaje mi sie, ze niektore aku PG wytrzymaly mi dluzej niz oryginaly.
http://allegro.pl/akumulator-bn-vf823-b ... 95852.html
Jakies totalne no name z 2 krotnie zawyzona pojemmnoscia bym sobie raczej odpuscil. Aku z pierwszego linku, drogi a tak naprawde tez jakies nie wiadomo co.

czwartek, 28 lutego 2013, 14:53
Nowy
Nowy

dzięki wielkie :) czegoś takiego oczekiwałem, zielony jestem w tych sprawach i trochę mnie zaskoczyła ta rozpiętość cen. Ale jak mówisz, że korzystałeś z tej marki i sprzedawcy to chyba się skuszę bo cena też jest OK.

czwartek, 28 lutego 2013, 17:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Tak, Premium Gold jest dobrą marką.

czwartek, 28 lutego 2013, 23:55
Nowy
Nowy