Teraz jest wtorek, 18 czerwca 2019, 15:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 mam podobny problem jak jerry777 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post mam podobny problem jak jerry777
Również chciałam zapytać o kwestię kompresji plików wideo i nie ukrywam,że trochę zniechęciły mnie wypowiedzi niektórych uzytkowników.Ale cóż ,zaryzykuję i poproszę o pomoc.Może ktoś mi pomoże.
Otóż od niedawna posiadam kamerę cyfrową.Zgrywam filmy na twardziela i przerabiam w programie Pinnacle studio 9.Jestem początkująca w tym temacie i wszystko idzie mi powoli.Ale do sedna-Filmy,które mam już na twardym dysku zajmują po kilka giga!!Bardzo chciałabym nagrać je sobie na płytki,bo miejsce na dysku szybko się wyczerpuje i stanęłam w miejscu.Od kilku dni próbuję różnych programów do kompresji plików avi i fakt,że wielkości filmów są dużo mniejsze,dające się nagrać na płytkę CD,ale jakość jest okropna!Nie da się oglądać,straszne!
Może znajdzie się ktoś kto napisze mi co z tym zrobić?
Dzięki!

wtorek, 20 września 2005, 17:19
Stały bywalec
Stały bywalec

Meteriał po zgraniu na HDD jest jakości DV i dlatego zajmuje tyle miejsca. Musisz ten materiał położyć na oś czasu w Pinnaclu i jeżelichcesz to go obrobić lub odrazu przechodzisz do zakładki Utwóż Film i zapisać go jako DVD wypalając odrazu na płytę lub pozostawić na dysku HDD bez wypalania. Na płytę DVD 4,7Gb można wcisnąć do 180min materiału , ale niepolecam tyle bo troszeczke traci to na jakość. Ja osobiście nagrywam 120max.
Pozdrawiam

wtorek, 20 września 2005, 17:56
Nowy
Nowy

Dzięki Marcinas.Jeszcze są tu dobrzy ludzie :D Spróbuję zrobić jak poradziłeś.Mam jeszcze pytanko jeśli można.Ty mi napisałeś o tworzeniu filmu DVD,a ja chciałabym móc te filmy zgrywać na płytki CD(700Mb) bez większej utraty jakości danego filmu.Czy jest to możliwe???
Jakby co to mogę do Ciebie zagadać na g-g?może mógłbyś udzielić mi więcej informacji na te tematy.Narka

wtorek, 20 września 2005, 18:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec