Teraz jest czwartek, 27 czerwca 2019, 10:29

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Przeplot po raz n-ty 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Przeplot po raz n-ty
Witam !

Jak to jest z tym przeplotem???
W drodze filmu z kamery na płytę DVD jest tyle możliwości zmiany ustawień dot. przeplotu że szczerze mówiąc juz sie w tym pogubiłem mimo ze nie jestem początkujący w tym temacie.

Zgrywam film z kamery JVC cyfrowej obrabiam w premiere eksportuje do pliku DV i kompresuje procoderem. Co gdzie i jak powinienem ustawić (tylko jeżeli chodzi o przeplot) czy ktoś mi może pomóc?? Byłbym bardzo wdzięczny :D

poniedziałek, 6 lutego 2006, 13:41
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Wg mojej wiedzy dolne pole ( Bottom field - field B) ma być pierwsze.

poniedziałek, 6 lutego 2006, 21:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Wg mojej wiedzy dolne pole ( Bottom field - field B) ma być pierwsze.

wlaśnie gdzies czytalem ze zależy jaka kamera ze niektóre mają bottom field pierwszy a niektóre wlaśnie top/upper field pierwszy no i sie zastanawaiam. Wiem też ze np przy zgrywaniu z analoga kartą TV też jest inaczej. Z tym przeplotem to chyba naprawde nie jest taka prosta sprawa :roll:

wtorek, 7 lutego 2006, 12:44
Stały bywalec
Stały bywalec

Ano właśnie. Ten wątek pojawia(ł) się na forum bardzo często, w sposób bardziej lub (na ogół) mniej kompleksowy. Może warto pokusić się o syntezę. Zachęcam bardziej doświadczonych kolegów do wypowiedzi traktujacych temat całościowo lub podania stosownych linków .
cactus-corp napisał(a):
zależy jaka kamera ze niektóre mają bottom field pierwszy a niektóre wlaśnie top/upper field pierwszy no i sie zastanawaiam. Wiem też ze np przy zgrywaniu z analoga kartą TV też jest inaczej.