Teraz jest środa, 23 października 2019, 00:39

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Od czego zacząć? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Od czego zacząć?
Witam wszystkich...Mam pytanie...Jestem z zawodu informatykiem no ale bardzo lubie bawic sie grafika dzwiekiem i video...Ostatnio udalo mi sie nabrac malej wprawy w programie pinnacle studio plus 10. No i zastanawiam sie czy nie rozkrecic jakiegos interesu video-filmowania np wesel czy innych imprez.No i nie chodzi mi juz o sam koszt tylko chcialem zapytac czy jest mozliwosc zrobienia jakiegos kursu videofilmowania czy nawet kursu fotografika bo przeciez trzeba miec jakis gust i wiedziec jakie robic ujecia zeby bylo ladnie...Prosze o odpowiedz jak to jest z tym wszystkim...Z gory dziekuje...Pozdrawiam....Marek

sobota, 11 lutego 2006, 19:43
Moderator
Moderator

no co ty!
kup kamerkę, cena 500 i kręcisz (interes).

sobota, 11 lutego 2006, 22:42
Stały bywalec
Stały bywalec

Kursy przeprowadzaja tu co niektórzy za darmo, poszperaj w gazetkach z Media-Marktu za kamerką (musi mieć koniecznie napis DIGITAL a najlepiej 3CCD Digital - wtedy masz full wypas już ), proponuje sie równiez przesiąść na lepszy soft (giełda komp - pewnie z 50 zł) i juz możesz startować na maxa. Pamietaj tylko, że nie wolno płacic podatków ani ZAiKSu bo to urąga profesjonalnej firmie, tym się zajmują sieroty, które nie potrafia sobie w życiu radzić, aaa i jeszcze jedno, jakby ksiądz na Ciebie zaczął krzyczeć postrasz go znajomością z Ojcem Dyrektorem i sprawa załatwiona, powodzenia

sobota, 11 lutego 2006, 23:03
Bywalec
Bywalec

Nie ma co iść na giełdę , zainstalować emula i ściągać najnowszy soft np avida, a kamerę to myślę że najlepszym wyborem będzie 2-letnia model nie ważny... byle 3ccd..

sobota, 11 lutego 2006, 23:37
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

sobota, 11 lutego 2006, 23:44
Bywalec
Bywalec