Teraz jest środa, 26 czerwca 2019, 02:08

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Słaba jakość z DV na DIVX 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Słaba jakość z DV na DIVX
Witam. Od niedawna mam kamerę cyfrową więc jestem trochę "zielony". Czy po zrzuceniu filmu z cyfrówki/Panasonic NV-GS 1/ na twardy dysk jakość filmu odtwarzanego z HDD musi być gorsza? Zgrywałem film na twardego przy pomocy Pinnacle Studio 7. Po skompresowaniu X-videm w Virtual Dubie jakość jest dla mnie nie do przyjęcia.Co mam zrobić aby jak najmniej stracić na jakości? Mam procka Athlona 1.7, kartę Radeona 8500 128mb.Dzięki za podpowiedzi!

poniedziałek, 28 kwietnia 2003, 19:24
Nowy
Nowy

Posiadam taki sam sprzet, tzn. NV-GS1 i Pinnacle Studio7. Tez jestem w miare poczatkujacy, ale juz mam za soba troche prob w roznych programach. VDyb, GKnot itd. itp.
Rowniez zalezalo mi na JAKOSCI. Tak wiec oto jak to robie:

:arrow:
Wszystko robie w Pinnacle Studio7. Zgrywam wiec z kamery na komp. Jesli masz FAT32, to zgrasz tylko ok 18 minut - wiecej sie nie da. Ale przeciez po zgraniu tych 18 minut mozna zgrywac dalej do kolejnego pliku/sesji, itd. Pozniej gdy mam to juz zgrane, mozna odlaczyc kamre i dac zonie niech filmuje dalsze poczynania 8O
Tak wiec robie filmik z tych zgranych sesji, tworze napisy, przejscia itd. Ale UWAGA film ktory tworze ma ok. 17-18 minut. Dlaczego? O tym za chwile...
Gdy mam juz filmik, trzeba by go jakos zapisac, najlepiej by mial jak najlepsza jakosc. Divxy wiec raczej odpadaja... Przypomne, ze zalezy mi na jakosci, kosztem miejsca na HDD lub CD. W Pinnacle Studio7 masz rozne mozliwosci zapisu. Wybierasz wiec MPEG i w settinings ustawiasz DVD compatible Wyswietli ci sie pewnie ze jest to format niezgodny czy cos takiego, ale o tym za chwile...