Teraz jest wtorek, 25 czerwca 2019, 01:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Jak zmiescic material z kasety miniDV na plycie DVD? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Jak zmiescic material z kasety miniDV na plycie DVD?
Witam
mam kamere Panasonic nv-gs180, zalaczony do niej program motion studio.

Jak zmiescic material z kasety na plycie DVD?
Jestem zupelnie zielony jesli chodzi o obrobke filmu, wiec jesli ktos moglby do tego w ten sposob podejsc z opisem, pomoca...

Probowalem szukac, ale terminologia jakiej sie uzywa skutecznie mnie myli...

Bede wdzieczny za podpowiedzi...

Pozdrawiam

niedziela, 2 grudnia 2007, 15:46
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Najlepiej kupić Pinacle studio, Corel Ulead Video Studio lub Adobe Premiere Elements 4.0(pierwsze dwa po POLSKU). Tam zrobisz to o co pytasz.

niedziela, 2 grudnia 2007, 16:00
Moderator
Moderator

Użyj do przechwytu w DV programu Ulead Video Studio (na przykład), Zmontuj w nim film i użyj tego samego programu do zakodowania gotowego już projektu do mpeg2 / DVD. Staraj się żeby na jedną płytkę nie ładować więcej niż 1,5 godziny filmu, a jeszcze lepiej godzinę ze względu na jakość obrazu.

niedziela, 2 grudnia 2007, 16:01
Nowy
Nowy

Czy do przechwytywania mozna tez wykorzystac Adobe Premiere CS3 (pierwszy jaki wpadl mi w rece)?
Jakie polecenie do tego sluzy?
Jak "zmniejszyc" film, zeby godzina zmiescila sie na jednej plycie DVD?

niedziela, 2 grudnia 2007, 16:23
Moderator
Moderator

kotin napisał(a):
Zmontuj w nim film (w DV) i użyj(...) programu do zakodowania gotowego już projektu do mpeg2 / DVD.

Program musisz poznać sam, całego helpa nikt Ci nie przepisze. Ja akurat Premiere nie używam, ale sądzę że mstmst nie na darmo podpowiedział łatwiejsze programy na początek :wink: .

niedziela, 2 grudnia 2007, 17:46
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec