Teraz jest środa, 19 czerwca 2019, 03:24

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 JVC GZ-HD520 niska jakość nagranych filmów 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post JVC GZ-HD520 niska jakość nagranych filmów
Witam.Jestem tu nowy a kamerę JVC mam od kilku dni.Jest to moja pierwsza kamera więc jestem całkowicie zielony w sprawach filmowania.Zauważyłem dziwną rzecz która bardzo mnie zmartwiła.Po zgraniu filmu na komputer zauważyłem że jego jakość jest bardzo niska.Zauważyłem że filmy nie są czyste tylko lekko smużą no i widać dziwne paski poziome.Krawędzie przedmiotów są lekko postrzępione gdy ruszam kamerą albo gdy ktoś się porusza.Podczas ruchu kamery przedmioty się podwajają co widać na załączonym filmie.Nie mam pojęcia co jest nie tak.Może coś doradzicie bo już nie wiem co robić.Przeszukałem już setki tematów na google ale nic konkretnego nie pisze.Widziałem na youtube filmy nagrane ta kamerą albo podobnymi i jakość jest prawie idealna a u mnie wygląda jak bym nagrywał telefonem...Zamieściłem film który dziś nagrałem oraz film innego użytkownika który nagrywał film tą kamerą.
tu mój film: http://www.youtube.com/watch?v=xLOcSY85 ... el&list=UL

tu jego film: http://www.youtube.com/watch?v=4w6STKrqr2E&hd=1
i jeszcze jeden: http://www.youtube.com/watch?v=XgKoD7brlP8&hd=1

różnica jest widoczna gołym okiem.dlaczego u mnie nagrania są tak brzydkie??Na komputerze wyglądają jeszcze gorzej. Nagrywam oczywiście w najlepszym formacie.

poniedziałek, 19 grudnia 2011, 19:21
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: JVC GZ-HD520 niska jakość nagranych filmów
hudy8 napisał(a):
Nagrywam oczywiście w najlepszym formacie.

Czyli?

poniedziałek, 19 grudnia 2011, 22:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Pokaz jakis normalny obrazek, chocby ten ogrod co go na koncu widac. Raczej nie jest to najlepsza jakosc, bo cos nedzny ten obraz, napisz co tam dokladnie masz ustawione.

poniedziałek, 19 grudnia 2011, 23:30
Nowy
Nowy