Teraz jest środa, 26 czerwca 2019, 18:17

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Praca z programen Sony Architect 6.0 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post Praca z programen Sony Architect 6.0
Witam kolegów posługujących się programem Sony Architect 6.0.
Jestem początkujący w temacie i już na wstępie mam trudności. Po wprowadzeniu pliku wideo na menu jest potrzeba podzielić go na czaptery w dowolnej ilości na osi czasu. Z menu /prawym myszką/ wybieram ilość
i zatwierdzam i... tu jest coś z czym nie mogę sobie poradzić. Zamiast ilość wybranych okienek podglądu pojawia się tylko jedno okienko podglądu/czapter/.
CO UCZYNIĆ ŻEBY ZMIENIĆ TEN STAN RZECZY ???
To zjawisko nie pozwala na dalszą pracę. Bardzo proszę o fachowe wsparcie.

Aby uszczegółowić dodam, że
Wymienione linki znam.https://www.youtube.com/watch?v=GN9lTngyPH4 , Przeanalizowałem tylko ten z programem Architect bo o niego chodzi. W programie edycyjnym raczej nie, bo pracuję na innym. Podane w filmiku wszystko jest czytelne tylko, że nie ma tam zjawiska, które mnie martwi.
Tam wdepnął na tekst "start filmu"/ lewym myszki/ wybrał scen 5 i po akceptacji jest 5.
W moim przypadku postąpię podobnie na wstępie po akceptacji wyboru scen mam coś takiego, cyt/
"wybór scen
-wybór scen / page 1/
& 1: Link- start filmu 1: ( scene/Chapter)
& 2: Link - Menu 1 (Page - 1) kon. cyt.
Nie jest tak jak na filmiku. Zapewne trzeba coś w ustawieniach zmienić, ale ten angielski i nierozumienie i obawa, że coś sknocę.
Jeżeli zna Pan ten program to może coś doradzi. :)
Pozdrawiam Henryk

niedziela, 13 października 2013, 11:32
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Praca z programen Sony Architect 6.0
Musisz albo podać programowi film z już przygotowanym podziałem na sceny (z Vegasa z markerami tam, gdzie chcesz mieć czaptery), albo je ręcznie zrobić klikając dwa razy na film i dodając w edycji filmu.
Gdy film będzie pozielony na sceny, ten podział będzie dostępny w Scene Selections.