Teraz jest środa, 19 czerwca 2019, 16:03




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Wrażenie gubienia fps przy playerach Online. 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
Witam, mam pewien problem, natomiast koduje odcinki ANIME, jak wiadomo maja one zazwyczaj 23.975fps Koduje za pomocą skryptu AviSynth w MeGui, tylko że na PC obraz mam idealny i płynny zero minimalnego przeskoku obrazu a gdy już wgram na player Online np: vk.com lub google drive to jest duża różnica w płynności mianowicie gubi fps oto przykład:
http://vk.com/video201041148_167811381 widać już na samym początku intra minimalne zacinki potem jest troszkę gorzej przy ruchach kamerą.

Wiecie może jak zrobić by w playerach online nie występowały takie incydenty?
Bardzo bym prosił o pomoc ponieważ jest to dla mnie odwieczny problem :/


piątek, 21 lutego 2014, 16:37
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
w materiale ściągniętym z tej strony jest 25 fps i co któraś klatka się powtarza. być może serwis nie przyjmuje takiego fps jak twój.

_________________
Obrazek


piątek, 21 lutego 2014, 18:41
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
Serwis ten sam przekodowuje z 23.975fps na 25fps co mnie też zdziwiło.
Wiecie może jak zmienić w MeGui fps na 25 tak żeby obraz jeszcze bardziej nie
ciął? bo przerabiałem na 25 ale już na samym PC widać te same defekty co w playerach online.

Pokaże wam też mój skrypt ( uprzedzam że montuje intro, logo, napisy w każdym odcinkiu dlatego taki skrypt a nie inny )

Kod:
# Set DAR in encoder to 16 : 9. The following line is for automatic signalling
global MeGUI_darx = 16
global MeGUI_dary = 9
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv", fps=23.9759856527702, audio=true, convertfps=true).AssumeFPS(24000,1001).lanczos4resize(1280,720).SSRC(48000) + DirectShowSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[HorribleSubs] Nagi no Asukara - 20 [720p].mkv", fps=23.9759856527702, audio=true, convertfps=true).AssumeFPS(24000,1001).lanczos4resize(1280,720).SSRC(48000).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[HorribleSubs] Nagi no Asukara - 20 [720p].ass")
#deinterlace
#crop
#resize
ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1120,y=4)
ConvertToYV12()
LoadPlugin("C:\Users\Gamedor\Desktop\MeGui\tools\avisynth_plugin\Convolution3DYV12.dll")
Convolution3D("movielq") # Heavy Noise


sobota, 22 lutego 2014, 04:04
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
z filmami 24fps to się robi tak, że się przyspiesza o kilka procent do tych 25 [AssumeFPS(25)], wtedy się obywa bez ingerencji w obraz, tylko w sam dźwięk.

_________________
Obrazek


sobota, 22 lutego 2014, 12:50
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
Ale czy to pomoże w tym gubieniu fps na online playerach?
Tzn wypróbuję i napiszę :)

Edit: Wszystko ładnie obraz nie tnie jak zrobię AssumeFPS(25) ale wtedy tylko gdy pozostawię fps=23.9759856527702 to właśnie desynchro obrazu z dźwiękiem jest, gdy zmienię z fps=23.975985652770 na 25 to już obraz fps gubi :/

Jakieś pomysły?


niedziela, 23 lutego 2014, 02:17
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
wytłumacz mi co ma na celu wymuszanie w dss takiego dziwnego fps (skąd ta wartość?) i konwersji a potem narzucanie fps (24000/1001).

w jakim fps masz oryginalny film? standardowo w 24000/1001? to usuń w ogóle parametr fps z directshowsource.

_________________
Obrazek


niedziela, 23 lutego 2014, 11:03
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
Dobra jeszcze raz tu mam skrypt tym razem troszkę zmieniony:
Kod:
Loadplugin("C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\Filters\vsfilter.dll")
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv", fps=23.9759856527702, audio=true, convertfps=true).lanczos4resize(1280,720).SSRC(48000) + Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[gg]_Valvrave_the_Liberator_-_24_[A6B674F2].mkv", fps=23.9759856527702, audio=true, convertfps=true).lanczos4resize(1280,720).SSRC(48000).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[gg]_Valvrave_the_Liberator_-_24_[A6B674F2].ass")


ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1822,y=6)
ConvertToYV12()


a tu Info wideo:
Kod:
General
Unique ID                      : 199721876554961935896904812910379585935 (0x964108C54E2D973D9FA4A30AB8BCD18F)
Complete name                  : C:\Users\Gamedor\Desktop\[gg]_Valvrave_the_Liberator_-_24_[A6B674F2].mkv
Format                         : Matroska
Format version                 : Version 4 / Version 2
File size                      : 505 MiB
Duration                       : 24mn 12s
Overall bit rate               : 2 916 Kbps
Movie name                     : [gg] Valvrave the Liberator - 24 (END)
Encoded date                   : UTC 2014-02-23 19:11:35
Writing application            : mkvmerge v6.7.0 ('Back to the Ground') 64bit built on Jan  8 2014 15:10:52
Writing library                : libebml v1.3.0 + libmatroska v1.4.1
Attachment                     : Yes / Yes / Yes / Yes

Video
ID                             : 1
Format                         : AVC
Format/Info                    : Advanced Video Codec
Format profile                 : High 10@L5.0
Format settings, CABAC         : Yes
Format settings, ReFrames      : 16 frames
Codec ID                       : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration                       : 24mn 12s
Width                          : 1 280 pixels
Height                         : 720 pixels
Display aspect ratio           : 16:9
Frame rate mode                : Constant
Frame rate                     : 23.976 fps
Color space                    : YUV
Chroma subsampling             : 4:2:0
Bit depth                      : 10 bits
Scan type                      : Progressive
Title                          : 720p H.264
Writing library                : x264 core 128 r2216 198a7ea
Encoding settings              : cabac=1 / ref=16 / deblock=1:1:1 / analyse=0x3:0x133 / me=umh / subme=10 / psy=1 / psy_rd=0.60:0.10 / mixed_ref=1 / me_range=24 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-3 / threads=12 / lookahead_threads=2 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=10 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=250 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=60 / rc=crf / mbtree=1 / crf=18.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=81 / qpstep=4 / ip_ratio=1.40 / aq=2:0.80
Language                       : Japanese
Default                        : Yes
Forced                         : No

Audio
ID                             : 2
Format                         : AAC
Format/Info                    : Advanced Audio Codec
Format profile                 : LC
Codec ID                       : A_AAC
Duration                       : 24mn 12s
Channel(s)                     : 2 channels
Channel positions              : Front: L R
Sampling rate                  : 44.1 KHz
Compression mode               : Lossy
Title                          : 2.0 AAC
Language                       : Japanese
Default                        : Yes
Forced                         : Yes

Menu
00:00:00.000                   : en:Opening
00:01:30.000                   : en:Part A



Chodzi o to że jak przekoduje na 23.976 fps jak oryginał to na playerach online bardzo gubi fps i jest mocne wrażenie zacinania się obrazu podczas ruchami kamerą na playerze PC nie ma tego problemu ale w online już bardzo, ponadtto player online np vk.com zmienia fps na 25fps, nie wiem czy inne też ale efekt jest ten sam zacinania obrazu.

Gdy w skrypcie zmieniam z 23.976 fps na 25 to również psuje i gubi fps już nawet na samy PC w media playerze.
Sorry że tak zamąciłem jak coś proszę pisać, odpowiem najszybciej jak się da :)

Efekt niechciany można zauważyć np tu: http://vk.com/video201041148_167831067?hash=e940eb5fd3519b4a

Koduje w MeGui


niedziela, 23 lutego 2014, 22:25
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
skoro sprawa jest w pewnym sensie wyjaśniona - serwis przekodowuje twój materiał "chamsko" na 25 fps dodając co sekundę jedną klatkę - to jak pisałem, celem jest zrobienie samemu tego, co serwis, ale tak, jak robi się w telewizji z takimi materiałami - przyspieszenie o 4% do 25fps.
i tutaj pytanie - po co używasz w parametrze fps funkcji directshowsource wartości 23.9759856527702? przecież DSS jest w stanie dostarczyć ci materiał w oryginalnym klatkażu. to może być przyczyną desynchronów.
Kod:
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv").lanczos4resize(1280,720) + Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[gg]_Valvrave_the_Liberator_-_24_[A6B674F2].mkv").lanczos4resize(1280,720).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[gg]_Valvrave_the_Liberator_-_24_[A6B674F2].ass")

(zakładam, że masz intro w tym samym klatkażu)

teraz, skoro mamy już połączone klipy musimy wymusić interpretację tego jako 25 fps, jednocześnie dopasowując dźwięk do nowej długości, a następnie "standaryzujemy" częstotliwość próbkowania - wystarczy 44,1kHz:
Kod:
AssumeFPS(25, 1, true)
SSRC(44100)


to powinno wystarczyć. sprawdź i daj cynk. jeśli wywali ci błąd w związku z różnym fps intra i filmu, to zmienimy trochę skrypt.

PS. zrezygnowałeś z Convolution3D? dlaczego? to bardzo poprawia kompresję w przypadku kreskówek i poprawia obraz. za to ładujesz nieużyty nigdzie vsfilter i na koniec konwertujesz do yv12. po co?

_________________
Obrazek


niedziela, 23 lutego 2014, 22:44
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
Za bardzo jeszcze nie łapie tych skryptów a tego znalazłem w sieci, skoro ten jest coś nie teges będę korzystał z tego co wcześniej podałem jako wzór :)
Co do testu jeszcze napisze tylko skoduję :)


niedziela, 23 lutego 2014, 23:59
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
A więc tak, korzystałem z tego skryptu:
Kod:
# Set DAR in encoder to 16 : 9. The following line is for automatic signalling
global MeGUI_darx = 16
global MeGUI_dary = 9
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv", fps=25, audio=true, convertfps=true).AssumeFPS(25, 1, true).lanczos4resize(1280,720).SSRC(44100) + DirectShowSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].mkv", fps=25, audio=true, convertfps=true).AssumeFPS(25, 1, true).lanczos4resize(1280,720).SSRC(44100).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].ass")
#deinterlace
#crop
#resize
ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1120,y=4)
ConvertToYV12()
LoadPlugin("C:\Users\Gamedor\Desktop\MeGui\tools\avisynth_plugin\Convolution3DYV12.dll")
Convolution3D("movielq") # Heavy Noise

Jeśli skasowałem z niego
Cytuj:
ConvertToYV12()
wyskakuje mi błąd taki: http://ifotos.pl/zobacz/Przechwyt_ehsqeea.JPG/ dlatego musiałem z nim kodować :/
I oto rezultat: http://vk.com/video201041148_167846362 <--- to jest kodowane w skrypcie podanym wyżej

przy czym jak skasowałem ze skryptu
Cytuj:
fps=25
( z fps=23.9759856527702 zmieniłem na fps=25 wcześniej dlatego 25 w skrypcie ) to efekt był desynchronizacji http://vk.com/video201041148_167846394 przy fps=23.9759856527702 to samo.
Już nie wiem co mam robić :(

( wideo wybrałem losowe byle krótkie fabuła nie ważna ^^)


poniedziałek, 24 lutego 2014, 00:48
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
przecież źle zrobiłeś.
czytaj uważnie. miałeś w ogóle usunąć fps tak, jak ci podałem.

jeśli chcesz sprawdzić tylko kawałek, to wstaw na końcu trim(początek,koniec), np. trim(100,1000) żeby zrobić od klatki 100 do 1000.

_________________
Obrazek


poniedziałek, 24 lutego 2014, 00:54
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
fps=xxx skasowałem w 2 wideo to wyszło to: http://vk.com/video201041148_167846394

tym skryptem się posłużyłem bez fps=xxx
Kod:
# Set DAR in encoder to 16 : 9. The following line is for automatic signalling
global MeGUI_darx = 16
global MeGUI_dary = 9
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv", audio=true, convertfps=true).AssumeFPS(25, 1, true).lanczos4resize(1280,720).SSRC(44100) + DirectShowSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].mkv", audio=true, convertfps=true).AssumeFPS(25, 1, true).lanczos4resize(1280,720).SSRC(44100).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].ass")
#deinterlace
#crop
#resize
ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1120,y=4)
ConvertToYV12()
LoadPlugin("C:\Users\Gamedor\Desktop\MeGui\tools\avisynth_plugin\Convolution3DYV12.dll")
Convolution3D("movielq") # Heavy Noise


Chyba że jeszcze złe zrozumiałem to poproszę o poprawkę skryptu na prawidłowy, i z góry przepraszam :)


poniedziałek, 24 lutego 2014, 01:13
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
najpierw miałeś nałożyć napisy a potem zmienić fps, a poza tym directshowsource miało pozostać bez dodatkowych argumentów.

Kod:
# Set DAR in encoder to 16 : 9. The following line is for automatic signalling
global MeGUI_darx = 16
global MeGUI_dary = 9
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv").lanczos4resize(1280,720) + DirectShowSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].mkv").lanczos4resize(1280,720).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].ass")
AssumeFPS(25, 1, true).SSRC(44100)
#deinterlace
#crop
#resize
ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1120,y=4)
ConvertToYV12()
LoadPlugin("C:\Users\Gamedor\Desktop\MeGui\tools\avisynth_plugin\Convolution3DYV12.dll")
Convolution3D("movielq") # Heavy Noise

myślę jednak, że lepiej będzie tak:
Kod:
LoadPlugin("C:\Users\Gamedor\Desktop\MeGui\tools\avisynth_plugin\Convolution3DYV12.dll")
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv",pixel_type="YV12").lanczosresize(1280,720) + DirectShowSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].mkv",pixel_type="YV12").Convolution3D("movielq").lanczosresize(1280,720).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].ass")

AssumeFPS(25, 1, true).SSRC(44100)

ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1120,y=4)

_________________
Obrazek


poniedziałek, 24 lutego 2014, 01:46
Zobacz profil
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 21 lutego 2014, 16:28
Posty: 12
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
Już coś w dobrym kierunku idziemy bo tamty plik wideo ruszył i jest ok, jak uplnie się to wrzucę linka.
Tylko problem się pojawia już przy innych filmikach a dokładniej innej grupy która wydaje kilka innych serii, mianowicie błąd wyskakuje taki: http://ifotos.pl/zobacz/1JPG_ehsqwaa.JPG/

Tutaj infi wideo, zalerzy mi własnie na tej grupie [HorribleSubs] bo też w 1080p udostępniają ale to nie powinno mieć znaczenia bo wystarczy w skrypcie zamienić z 1280,720 na 1920,1080 mimo to nie działa.
Info:
Kod:
General
Unique ID                      : 221772305537552838084216436040223269773 (0xA6D7CADB305A2B06B5E0E74C4AA9A38D)
Complete name                  : C:\Users\Gamedor\Desktop\[HorribleSubs] Kill la Kill - 18 [720p].mkv
Format                         : Matroska
Format version                 : Version 4 / Version 2
File size                      : 559 MiB
Duration                       : 24mn 27s
Overall bit rate               : 3 195 Kbps
Encoded date                   : UTC 2014-02-23 20:12:51
Writing application            : mkvmerge v6.7.0 ('Back to the Ground') 64bit built on Jan  8 2014 15:10:52
Writing library                : libebml v1.3.0 + libmatroska v1.4.1
Attachment                     : Yes

Video
ID                             : 1
Format                         : AVC
Format/Info                    : Advanced Video Codec
Format profile                 : High@L4.0
Format settings, CABAC         : Yes
Format settings, ReFrames      : 4 frames
Codec ID                       : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration                       : 24mn 27s
Nominal bit rate               : 3 072 Kbps
Width                          : 1 920 pixels
Height                         : 1 080 pixels
Display aspect ratio           : 16:9
Frame rate mode                : Constant
Frame rate                     : 23.810 fps
Original frame rate            : 23.976 fps
Color space                    : YUV
Chroma subsampling             : 4:2:0
Bit depth                      : 8 bits
Scan type                      : Progressive
Bits/(Pixel*Frame)             : 0.062
Writing library                : x264 core 120 r2120 0c7dab9
Encoding settings              : cabac=1 / ref=4 / deblock=1:1:1 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=8 / psy=1 / psy_rd=0.40:0.00 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=8 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=250 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=50 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=3072 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=69 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / vbv_maxrate=6144 / vbv_bufsize=15360 / nal_hrd=none / ip_ratio=1.40 / aq=1:0.60
Default                        : Yes
Forced                         : Yes

Audio
ID                             : 2
Format                         : AAC
Format/Info                    : Advanced Audio Codec
Format profile                 : LC
Codec ID                       : A_AAC
Duration                       : 24mn 27s
Channel(s)                     : 2 channels
Channel positions              : Front: L R
Sampling rate                  : 44.1 KHz
Compression mode               : Lossy
Default                        : Yes
Forced                         : Yes

Kiedyś miałem podobny problem ta aby działało z dźwiękiem 48000 właśnie ale teraz nawet z tym nie rusza:(


poniedziałek, 24 lutego 2014, 02:25
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3273
Post Re: Wrażenie gubienia fps przy playerach Online.
co to za fps 23.810?...
no to może tak:
Kod:
LoadPlugin("C:\Users\Gamedor\Desktop\MeGui\tools\avisynth_plugin\Convolution3DYV12.dll")
Directshowsource("C:\Users\Gamedor\Desktop\Intro Nowe Game.mkv",pixel_type="YV12").lanczosresize(1280,720).AssumeFPS(25, 1, true).SSRC(44100) + DirectShowSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].mkv",pixel_type="YV12").Convolution3D("movielq").lanczosresize(1280,720).TextSub("C:\Users\Gamedor\Desktop\[naisho] PuPiPo! - 05pololo [5EC9C003].ass").AssumeFPS(25, 1, true).SSRC(44100)

ConvertToRGB32
Img=ImageSource("C:\Users\Gamedor\Desktop\logos.png",pixel_type="rgb32")
Layer(Img,x=1120,y=4)

_________________
Obrazek


poniedziałek, 24 lutego 2014, 02:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL