Teraz jest wtorek, 22 października 2019, 23:31

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Pinnacle Studio 14 - tworzenie filmu jaki wybrać format 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Pinnacle Studio 14 - tworzenie filmu jaki wybrać format
Witam wszystkich serdecznie,

Zwracam się o pomoc w odpowiedzi na moje pytanie tj. ostatnio zakupiłem nowy aparat (sony hx300), który będzie mi służył do nagrywania filmów szczególnie wakacje, imprezy okolicznościowe itp.

Sony hx300 ma kilka możliwości nagrywania materiału tj.
- AVC HD 9M (HQ) 1440x1080 50i
- AVC HD 17M (FH) 1920x1080 50i
- AVC HD 24M (FX) 1920x1080 50i - filmy hd nagrane w FX nie mogą być kopiowane na dysku DVD. Proszę zapisać na dyskach Blu-ray.
- AVC HD 28M (PS) 1920x1080 50p - filmy hd nagrane w PS nie mogą być zapisane w jakości obrazu 50p na dysku DVD

Zaznaczam, że jestem amatorem dlatego proszę o pomoc i odpowiedz na moje pytania:
1. problem w jakim formacie/opcji powinienem nagrywać filmy, aby móc obrobić materiał, bez utraty jakości w programie pinnacle studio 14.
2. problem jak uważacie jeżeli nie posiadam nagrywarki Blu-ray jak należy nagrać/tworzyć film w pinnacle, ponieważ czytałem kilka opinii że lepiej nie nagrywać od razu na dysk/płytę, ponieważ jest utrata jakości, że lepiej nagrać najpierw plik i nagrać go poprzez inny program do nagrywania
3. problem jeżeli w przypadku obrobienia materiału w pinnacle i jeżeli chciałbym go nagrać na płytę to jaki powinienem wybrać typ dysku w pinnacle do nagrania (AVCHD, Blu-ray disk, HD DVD, DVD, SVCD, VCD) Niestety nie mam pojęcia ponieważ zależy to od tego w jakiej jakości będę nagrywać film w sony hx300.

Proszę zatem o jakieś wskazówki jak to powinno wyglądać, mając te możliwości, jak to powinienem wykonać tak po fachowemu, ponieważ chciałbym aby materiał oglądany w telewizorze był przyzwoitej jakości.