Teraz jest czwartek, 27 czerwca 2019, 00:23

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 DV->... 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post DV->...
Co szybciej DV do VCD/SVCD czy DV do DVD mój komputer to Pentium III 700 ile by trwała mniejwięcej zamiana DV to wyżej wymienionych formatów i czy jest możliwe na takim sprzęcie przegrać z kamery miniDV przez firewire od razu do formatu np SVCD tz że jak podłącze kamere i przegram 1h materiału to po tej godzince będe juz miał gotowe SVCD...Proszę o pomoc...pozdrówka

poniedziałek, 22 grudnia 2003, 21:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
mam jeszcze pytanko co to jest przeplot jestem początkującym użtkownikiem i się już wogule w tym wszystkim pogubiłem

poniedziałek, 22 grudnia 2003, 21:53
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Zdecydowaninajszybciej zrobisz VCD - ale w VCD jest kiepska rozdzielczość. Jeżeli masz nagrywarkę DVD to proponuję nie bawić się w VCD czy SVCD.
Jeśli zdecydujesz się jednak na VCD to poczytaj tu ttp://www.vcd.friko.pl/.
Jeżeli chodzi o przeplot - jest to historyczna pozostałość wyświetlania obrazu na odbiornikach TV - kiedyś związana z czasem rozbłysku i wygaszania luminoforu na odbiornikach TV. Na tym forum pewnie znajdziesz dyskusje na temat przeplotu. Poczytaj również forum na http://www.divx.pl.
Są dwie szkoły jeżeli chodzi o przeplot. Jedni uważają, że bezwzględnie należy go usunąć inni twierdzą, że nie. Sam stwierdzisz, który obraz lepiej ci pasuje (mowa oczywiści o filmach wyświetlanych na TV nie na monitorach komp.)
Co do przechwytywania od razu do SVCD - nie radzę tego robić. Lepiej przechwycić obraz, a później go kompresować - tym bardziej, że masz słaby sprzęt.
Pozdro

wtorek, 23 grudnia 2003, 20:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec