Teraz jest wtorek, 25 czerwca 2019, 07:55

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Jak ustawić plugin Ligosa pod Adobe Premiere 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Jak ustawić plugin Ligosa pod Adobe Premiere
Witam wszystkich kochających zabawę z plikami filmowymi (jak ja) oraz wszystkich dla których jest to praca codzienna. Proszę o w sumie pewnie banalne dla zawodowców odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Byłbym wdzięczny za niezbyt fachowe słowinictwo ponieważ nie jestem zawodowcem a amatorem, który od kilku niedziel zabrał się za przygodę z filmem.

Mianowicie:

Bawiłem się ustawieniami Ligosa i wydaje mi się że doszedłem do pewnych wniosków, lecz męczy mnie czy na pewno są to najlepsze ustawienia. Proszę o podpowiedź jak ustawić varia bitrate żeby zmieściło się 1,5h na Płycie DVD ? Do czego w Ligosie są w dwóch miejscach ustawienia bitrate. Czy to pierwsze górne jest bitrate maksymalne a to drugie bitrate średnie lub minimalne ??

Czy 2 godziny przy ustawieniu najwolniejszej kompresji (najdokładniejszej czyli 20) będzie do przyjęcia jeżeli chodzi o jakość ? i jak ustawić Bitrate dla 2 godzinnego materiału na jedną płytę DVD?

Właściwie to jak to robią profesionalni filmowcy - ile materiału np. z ślubu mieścicie na płycie ?

Czy wersje ligosa jako pluginu mają jakieś znaczenie jeżeli chodzi o jakość pliku finalnego czy wystarczy mi wersja którą mam (1.2 dla Adoba) ??

wtorek, 13 stycznia 2004, 00:42
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Czy to pierwsze górne jest bitrate maksymalne a to drugie bitrate średnie lub minimalne ??
Dokładnie tak.
Ligos to dokładnie kompresor pod Adobe.
Odpowiedzi na twoje pytania znajdują się na tym forum - poszperaj trochę. Do wyliczania bitrate możesz użyć jakiegoś kalkulatora, albo liczyć ręcznie. Zasada jest taka - im więcej upakujesz na jednej płycie tym gorszą będziesz miał jakość obrazu. Zachęcam również do poczytania forum http://www.divx.pl

wtorek, 13 stycznia 2004, 10:26
Aktywny bywalec