Teraz jest środa, 15 sierpnia 2018, 01:59




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 jak sie pozbyc chapterow z głownego menu 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 3 listopada 2005, 09:49
Posty: 15
Post jak sie pozbyc chapterow z głownego menu
Mam taki problem: mam kilka plików MPEG-2 z ktorych po połączeniu chce zrobic jeden film DVD (podział wynikał z ograniczen dysku - materiał DV jest dosc długi). Niestety uzywane przeze mnie programy do authoringu uparcie wstawiaja mi poczatki z kazdego z plików jako rozdział na ekranie startowym. Chciałbym miec w głownym menu zupelnie inne rozdziały, badz miec tylko jeden początkowy a reszte w podrozdziałach ułozonych zupelnie inaczej niz wynika to z podziału na pliki.
Czy da sie cos takiego zrobic i jakim programem
Probowałem trzech w zaden tego nie umozliwiał
pozdrówka


środa, 9 listopada 2005, 19:44
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3233
Post 
połącz mpegi, to chyba oczywiste...

użyj mpeg tools w tmpge'u.

o resztę informacji zapytaj google "łączenie plików mpeg"...

_________________
Obrazek
GG: 2491715 peaceant(at)wp.pl


środa, 9 listopada 2005, 20:14
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 3 listopada 2005, 09:49
Posty: 15
Post 
Myslalem ze cos źle robie, albo cos pomijam w authoringu.
Ale skoro to jedyne wyjscie to ok.
dzieki


czwartek, 10 listopada 2005, 09:34
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 3 listopada 2005, 09:49
Posty: 15
Post 
Niestety nie znalazem nic co by połączyło mi pliki bez dekompresji. W TMPEGcoderze 3.0 nie ma takiej mozliwosci (patrzyłem w tools), VirtualDub ine chce mi wgrac pliku MPEG wygenerowanego przez TMPGencodera twierdzac ze jest to plik MPEG-2 hmm...
porazka
bedzie wiec DVD bez menu


czwartek, 10 listopada 2005, 10:56
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3233
Post 
MPEG Tools zakładka Merge&Cut

_________________
Obrazek
GG: 2491715 peaceant(at)wp.pl


czwartek, 10 listopada 2005, 14:24
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: czwartek, 3 listopada 2005, 09:49
Posty: 15
Post 
GrassHoppeR napisał(a):
MPEG Tools zakładka Merge&Cut


dzieki - w wersji 3.0 nie było tej zakladki. Sciagnalem jakas starsza wersje TMPGENodera i tam było jak mowisz.


poniedziałek, 14 listopada 2005, 09:16
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL