Teraz jest sobota, 18 sierpnia 2018, 03:33




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Export z AP 6.5 do MPEG 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: wtorek, 1 sierpnia 2006, 23:06
Posty: 23
Post Export z AP 6.5 do MPEG
Witam!
Mam problem z dźwiękiem po exporcie z timeline AP do formatu .m2v. Po wczytaniu do UMF 4.0 nie ma audio mimi, że przy eksporcie dzwięk był. Próbowałem PCM i inne formaty. Ulead nie widzi audio.


wtorek, 5 września 2006, 18:31
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 21 kwietnia 2004, 08:47
Posty: 11
Post 
Podczas eksportu musisz ustawic zeby program wyeksportowal rowniez sciezke dzwiekowa. Plik .m2v zawiera tylko obraz bez dzwieku. Dzwiek zapisywany jest przez AP jako .wav o tej samej nazwie. Moze tez sie tak zdarzyc ze wyciszyles na timelinie dzwiek. A teraz dobra wiadomosc: jezeli juz stworzyles sam .m2v to wystarczy otworzyc projekt i wyeksportowac audio - pojdzie ekspresowo. Potem w programie do autoringu idziesz do zakladki audio i dodajesz dzwiek do wybranego klipu. Tak przynajmniej dziala to w Workshop 2.


sobota, 9 września 2006, 23:05
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 maja 2003, 04:24
Posty: 3412
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Post 
Zarówno do UMF, jak i do Workshop'a zdecydowanie lepiej nadaje się udźwiękowiony już plik wideo *.m2p
Jeśli nie robisz czegoś z samym dźwiękiem po za Premiere, to jaki jest sens dwuplikowej składni na *.m2v, by zaraz łączyć to ponownie w UMF, czy Workshopie?
Pozdrawiam gorąco

_________________
Film jest jak seks: gdy nie ma uczucia, nawet technika nie pomoże
Pytania na pw. - tylko osobiste nie związane z forum!


środa, 20 września 2006, 16:52
Zobacz profil
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 22 lipca 2004, 22:55
Posty: 3233
Post 
no nie wiem czy nie ma sensu. nie znam się co prawda na łorkszopach i tego rodzaju wynalazkach, ale programy do authoringu działają na zasadzie multipleksowania strumieni, więc przynajmniej teoretycznie multipleksacja elementarnych strumieni powinna pójść łatwiej. tak jest na przykład w dvd-labie. również dvdauthor preferuje strumienie elementarne. nie ma także problemu z oglądaniem takich plików, bo wystarczy otworzyć m2v media playerem classic i odtwarzany jest również plik mp2.

więc o tym braku sensu to bym tak nie przekonywał...

pozdrawiam

_________________
Obrazek
GG: 2491715 peaceant(at)wp.pl


środa, 20 września 2006, 17:15
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 21 kwietnia 2004, 08:47
Posty: 11
Post 
Jezeli robi sie jedna sciezke dzwiekowa to rzeczywiscie moze nie miec sensu. Ja jednak robie zawsze przynajmniej 2: dzwiek naturalny (czasami ukryty z poziomu menu) + muzyka + (czasami) zmiksowane oba.
Workshop blyskawicznie kompresuje je do AC3 (video 7000 + 2 x sciezka dzwiekowa x 192) i wszystko gra :-).

No chyba ze kumus wystarcza jakosc dzwieku mpeg no to przepraszam :-).

Poza tym zauwazylem ze multipleksowanie poza programami do authoringu czasami sie rozjezdza kiedy jest robione bezposrednio z timeline'u.


środa, 20 września 2006, 18:22
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 17 marca 2005, 13:59
Posty: 1627
Lokalizacja: Ruda Śląska
Post 
Montażysta Darek A. napisał(a):
Zarówno do UMF, jak i do Workshop'a zdecydowanie lepiej nadaje się udźwiękowiony już plik wideo *.m2p
Jeśli nie robisz czegoś z samym dźwiękiem po za Premiere, to jaki jest sens dwuplikowej składni na *.m2v, by zaraz łączyć to ponownie w UMF, czy Workshopie?
Pozdrawiam gorąco

W moim przypadku sens takiego działania polega na tym, że uzyskuję na DVD wysokiej jakości dźwięk w formacie Dolby Digital 2,0. Osiągam to poprzez eksport samego video, oraz oddzielny eksport audio - wav (export audio). W UMF uzyskuję Dźwięk Dolby Digital 2,0 poprzez konwersję z wav, co gwarantuje poprawny odczyt po złączach cyfrowych COAXIAL oraz OPTICAL przez amplituner kina domowego.
Pozdrawiam

_________________
Panasonic Lumix G7 + Vario 12-35 f2.8, Panasonic Lumix G7 + Vario 14-140 f3.5-5.5, Gimbal Feyju MG Lite, Adobe Production Premium CS 5.5.


środa, 20 września 2006, 22:20
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 26 czerwca 2006, 14:12
Posty: 635
Post 
Star napisał(a):
Montażysta Darek A. napisał(a):
Zarówno do UMF, jak i do Workshop'a zdecydowanie lepiej nadaje się udźwiękowiony już plik wideo *.m2p
Jeśli nie robisz czegoś z samym dźwiękiem po za Premiere, to jaki jest sens dwuplikowej składni na *.m2v, by zaraz łączyć to ponownie w UMF, czy Workshopie?
Pozdrawiam gorąco

W moim przypadku sens takiego działania polega na tym, że uzyskuję na DVD wysokiej jakości dźwięk w formacie Dolby Digital 2,0. Osiągam to poprzez eksport samego video, oraz oddzielny eksport audio - wav (export audio). W UMF uzyskuję Dźwięk Dolby Digital 2,0 poprzez konwersję z wav, co gwarantuje poprawny odczyt po złączach cyfrowych COAXIAL oraz OPTICAL przez amplituner kina domowego.
Pozdrawiam
robie to samo

_________________
:mrgreen:


środa, 20 września 2006, 23:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL