Teraz jest wtorek, 14 sierpnia 2018, 12:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 czemu wypalone płyty nie są odtwarzane na stacjonarnym DVD ? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post czemu wypalone płyty nie są odtwarzane na stacjonarnym DVD ?
Witam Wszystkich. Jestem nowy i "zielony" jeśli chodzi o tworzenie i wypalanie DVD. Kilka dni temu kupiłem nagrywarkę Sony i spróbowałem na początek skopiowac plytkę z filmem. Wiadomo, na początek kopia na HDD, uzyłem DVD Decryptora. Następnie wypaliłem płyte NERO. Już w trakcie nagrywania był komunikat , że film może byc nie do odtworzenia, ale się skopiowało. Nagrałm trzy płyty; DVD-R, DVD+r. DVD+RW. Utworzył się katalog Video_ts, przegrału sią .vob, .inf. itd Wszystkie dają się odtworzyć na DVD w kompach, ale nie na moim odtwarzaczu stacjonarnym (Thomson DTH-4200) Gdzie może być mój błąd. Do nagrywania użyłem najatńszych AKOSS-ów. Czy to może być to? Nagrywarka wypala wszystkie formaty, tylo wiadomo próby kosztują i chciałbym je możliwie skrócić dla osiągnięcia sukcesu tj. odtwarzanie na stacjonarnym DVD.

piątek, 30 maja 2003, 09:05
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Po pierwsze jaką objętość miał folder VIDEO_TS - max 4.3 GB
Po drugie w nero należy wybrać video-dvd - po lewej stronie będzie folder Video i Audio _TS, pliki z dvd decryptora (-vob, ifo, bup) przeciągnij do video_ts.
No i wreszcie - twój domowy dvd może nie czytać formatu DVDR - sprawdź na http://www.dvdrhel.com - compatibility
Natomiast co do płytek to chyba bez znaczenia - ja używam Princo (5 zł za dvd-r), datex, verbatim.

piątek, 30 maja 2003, 14:22
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Skopiowałem wszystkie .ifo i .bup a .vob- ów tylko tyle ile mogłem zmieścić na 4,3 G. Liczyłem się z tym ze nie będzie to cały film na 1 DVD. Zaraz sprawdzę kompatybilność DVD.
Dziekuję. Pozdr.

piątek, 30 maja 2003, 14:50
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post re
Witaj,