|
|
|
Teraz jest poniedziałek, 18 stycznia 2021, 10:20
|
Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
Regulamin
- Co do wypowiedzi na forum - obowiazuje przestrzeganie zasad net etykiety, kultury osobistej i prawa polskiego.
- Co do ingerencji moderatorów - edycja posta ma być podpisana przez moderatora, przeniesienie części wątka do śmietnika również (zbiorczo), usuwanie postów jest dopuszczalne tylko w razie popełnienia wykroczenia w danym poscie.
- Co do komercyjnych stopek - prawo do nich mają koledzy o minimum trzy letnim stażu na forum i mający co najmniej 200 postów.
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Usuwanie przeplotu w Sony Vegas Pro.
Autor |
Wiadomość |
cuttingedge
Nowy
|
 Usuwanie przeplotu w Sony Vegas Pro.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem nowy w branży i na forum swiatobrazu. Jako nowicjusz będę prosił Was zapewne o porady co jakiś czas. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Mam problem ze zrenderowaniem zmontowanego filmu w programie Sony Vegas Pro w formacie zgodnym z DVD Architect i z usuniętym przeplotem. Zgodnym w tym sensie żeby Architect go nie kompresował powtórnie ponieważ wiąże się to z utratą jakości. W rozwijanej liście jest tylko DVD Archtect PAL widescreen (taki format mnie interesuje) ale z przeplotem. Bez przeplotu jest tylko w systemie NTSC. Czy ktoś może wie jak rozwiązać ten problem ? Wiem, że można najpierw usunąć przeplot plików źródłowych (używam AVCHD) ale już mam zmontowany film, czy mi będzie program rozpoznawał pliki źródłowe po usunięciu przeplotu ? Nie chcę tracić całej pracy. Najlepiej bym wolał, żeby można było jakoś za jednym przekonwertowaniem usunąć przeplot i zrobić plik zgodny z DVD Architectem wtedy jakość będzie najlepsza. Da się to zrobić ??
|
wtorek, 7 lipca 2009, 18:12 |
|
 |
XPANQ
Stały bywalec
|
 Re: Usuwanie przeplotu w Sony Vegas Pro.
Tak, W Project Properties wybierz : Deinterlace Method np. Blend Fields. Potem wybierz format, do ktorego chcesz eksportowac. Pozdrawiam.