Teraz jest czwartek, 16 sierpnia 2018, 20:33

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Tworzenie płyty Blu-Ray z menu 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Tworzenie płyty Blu-Ray z menu
Witam serdecznie szanownych forumowiczów.

Kupiłem nagrywarkę blu-ray i chciałbym nagrać sobie fimy i zdjęcia z wakacji tak żeby mieć możliwość odtworzenia jej na stacjonarnym odtwarzaczu, ale jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie. Wyobrażam sobie to tak, że wkładam płytę i mam do wyboru np "filmy z kamery", "filmy z telefonu", "zdjęcia". Mam pliki w formacie m2ts oraz mp4, zdjęcia w jpeg. Czy istnieje jakiś łatwy i przyjazny sposób żeby to zrobić?

czwartek, 23 lipca 2015, 20:25
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Tworzenie płyty Blu-Ray z menu
Na pewno otrzymałeś razem z nagrywarką płytę z oprogramowaniem - zajrzyj na nią.

czwartek, 23 lipca 2015, 21:02
Moderator
Moderator

Trochę wiedzy musisz nabyć. Rozdzielczość, kontenery i kodeki, to pojęcia o których z dnia na dzień musisz wiedzieć coraz więcej. Komputer z procesorem i5, 8 GB RAMu i dwoma / trzema dyskami też jest bardzo wskazany. Do tego 64 bitowy system operacyjny i (o ile to Windows - to płatny) program do edycji filmu i wypalenia płytki. Przykładowe programy to Pinnacle Studio, Corel Studio, lub Cyberlink Power Director.

czwartek, 23 lipca 2015, 21:20
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

A na czym chcesz to odtwarzać.Stacjonarny odtwarzacz dvd czy bluray -bo stacjonarny odtwarzacz dvd nie odtwarza płyt bluray, natomiast odtwarzacz bluray odtworzy także zwykłe płyty dvd

czwartek, 23 lipca 2015, 22:29
Nowy
Nowy

Oczywiście odtwarzacz blu-ray. Dokładnie ten model "sony bdp s360". Czyli krótko mówiąc nie ma łatwego sposobu tak ? Dostałem płytkę, ale jeszcze jej nie sprwadzałem.

czwartek, 23 lipca 2015, 23:54
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Nie ma, ale na youtube znajdziesz to co potrzeba.