Teraz jest środa, 15 sierpnia 2018, 02:02

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Jeśli ktoś zna Ulead DVD Movie Factory SE - co zrobiłem źle? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Jeśli ktoś zna Ulead DVD Movie Factory SE - co zrobiłem źle?
Witam wszystkich i proszę o pomoc!!
Jestem początkujący. Zakupiłem kartę DVMax, do której firma HDP dorzuciła program Ulead DVD movie Factory SE. Próbowałem za jego pomocą zgrać płytkę DVD nagrywarką LG - ale bez skutku. Oto co robiłem: Wychwyciłem ok. 1h30min materiału z kamery DV Sony VX2000. W opcji :Source file" zaznaczyłem "DV" - przy tym zaznaczeniu nie miałem problemu z podglądem. Odznaczyłem opcję tworzenia menu, bo go nie potrzebuję. W ustawieniach nagrywania odznaczyłem opcję tworzenia obrazu płyty i innych plików na HDD i zaznaczyłem format docelowy jako DVD. Odznaczyłem też opcję Quick eject. Czekałem ok 2h30min aż dobiegnie końca "konwerting videos" i wywalił mi komunikat o nieoczekiwanym błędzie. Co zrobiłem źle? Będę wdzięczny za ew. wskazówki, ponieważ bardzo mi zależy na nagraniu tej płyty.
Pozdrawiam!

środa, 16 czerwca 2004, 09:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Jest to bardzo obszerny temat, prawdopodobnie coś z miejscem na dysku, radzę przed przeprowadzić defragmentację. Dokładnie sprawdzić ile miejsca na dyskach .UMF potrzebuje sporo miejsca, istotna jest też wielkość pliku wynikowego, dyski tylko w NTFS. Tyle mi się przypomniało.

środa, 16 czerwca 2004, 11:39
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

i jeszcze jedno na wszelki wypadek wybierz bitrate tak na 2godz nagrania.
W UMF-2 Variable 4000( jeżeli 1,5 godz to nawet 5000)
w UMF-3 Variable 2500 ( nawet też 4500)
Czy wiesz o co chodzi?

środa, 16 czerwca 2004, 11:59
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec