Teraz jest sobota, 19 października 2019, 21:51




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Goscie na forum 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Posty: 539
Post Goscie na forum
Czy jest szansa na zablokowanie mozliwosci pisania postow przez Gosci? Poziom jaki w wiekoszosci wypadkow prezentuja wypowiedzi wpisywane przez niezalogowanych uzytkownikow jest zenujacy i nie raz obrazaja oni innych ludzi na forum?

_________________
Panasonic AGDVX 100 A
http://img420.imageshack.us/img420/3839 ... rka6bp.jpg


wtorek, 9 listopada 2004, 22:21
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Przepraszam, a do kogo skierowane jest to pytanie ?


wtorek, 9 listopada 2004, 22:56
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
czy wg Ciebie tylko zalogowany moze udzielic odpowiedzi dobrej , jedynie slusznej. Co za problem sie zarejestrowac, zalogowac i bredzic ??

Z tego co pamietam jam3 drazyl ten temat ale nie spotkalo sie to ze zrozumieniem (i slusznie moim zdaniem).


wtorek, 9 listopada 2004, 23:09
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Co według Ciebie oznacza "obrażać innych ludzi", może byś napisał o co chodzi ? To do Luka.


wtorek, 9 listopada 2004, 23:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Dolaczyles przedwczoraj i juz chcvesz blokowac zabraniac. Miales problem z jakims debilem w jednumtemacie i juz uogolniasz. Wyobraz sobie, ze jest jais gosc. On zna odpowiedz na temat, ktory bardzo Cie interesuje. Jak myslisz. Czy bedzie my sie chciale rejestrowac by Ci odpowiedziec ?
Poza tym. zaloz sobie wlasne forum i blokuj co chcesz. Ja tu jetem juz zdecydowanie dluzej. Jestem tez zarejestrowany ale nie chce blokady gości. czasm jakis kretyn wyskoczy ale to Ty dajasz sie urbiac ?


wtorek, 9 listopada 2004, 23:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Posty: 539
Post 
Widze zmasowany atak gosci :)
Na calym forum znajduje sie bardzo wiele nic nie wnoszacych wypowiedzi zasmiecajacych dyskusje. Nie ulatwia to kozystania z serwisu.

Drogi Maxmixie dolaczylem przedwczoraj ale dolaczylem. Kiedy decydujesz sie zarejestrowac przyjmujesz jakas odpowiedzialnosc za swoje zachowanie. Nie kazdy zdecyduje sie kogos zaatakowac lub obrazic (co zdaza sie nad wyraz czesto na tym forum) kiedy jest zalogowanym uzytkownikiem a niestety "Gosc" daje swobode takiego zachowania.

Jurku problem nie w wiedzy ale w kulturze. Forum powinno byc tworzone przez uczestnikow a nie cierpiec z powodu ich braku wychowania. Wiele jest w sieci tego typu serwisow gdzie nie tylko Gosc nie moze nic napisac ale nawet wiele poczytac (vide serwis http://www.browar.biz - moim zdaniem lepiej z lepiej prowadzonych). Jak pisalem rejestracja niesie za soba odpowiedzialnosc za wlasne slowa.

Mam nadzieje, ze wyjasnilem o co mi chodzi i wszystkich urazonych przepraszam.

_________________
Panasonic AGDVX 100 A
http://img420.imageshack.us/img420/3839 ... rka6bp.jpg


środa, 10 listopada 2004, 00:43
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Krótko jesteś a już chcesz wszystkich ustawiać jak ci nie pasuje to szukaj innego forum









Gość
---------------------------------------------------------
SONY HDR-FXIE


środa, 10 listopada 2004, 00:55
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 stycznia 2002, 02:53
Posty: 254
Lokalizacja: Kraków
Post 
Forum jest otwarte dla wszystkich i nie przewidujemy wymogu rejestracji. Ograniczylo by to mozliwosc korzystania z forum wielu uzytkownikom. Kwestia zenujacej wypowiedzi jest subiektywna, takze badzmy otwarci i nie stawiaj sie ponad innymi ktorzy czesto potrzebuja pomocy a nie koniecznie jeszcze umieja korzystac z forum.
Od balaganu sa moderatorzy a nie zakaz.

_________________
Dominik Maciaszek .:. admin@swiatobrazu.pl
Administrator


środa, 10 listopada 2004, 03:14
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: piątek, 27 czerwca 2003, 11:15
Posty: 841
Post 
co racja to racja. a nie myslales o wrzuceniu IP do info o poscie? to byloby takie "i wilk syty i owca cala", bo pozwoliloby odrobine ograniczyc anonimowosc gosci (a wlasciwie ich poczucie bezkarnosci) bez zmniejszania funkcjonalnosci i utrudniania dostepu do forum.


środa, 10 listopada 2004, 08:47
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 stycznia 2002, 02:53
Posty: 254
Lokalizacja: Kraków
Post 
Zmiana IP niestety trwa sekunde ;/

_________________
Dominik Maciaszek .:. admin@swiatobrazu.pl
Administrator


środa, 10 listopada 2004, 15:37
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: piątek, 27 czerwca 2003, 11:15
Posty: 841
Post 
e tam, nieprawda. po pierwsze nie kazdy moze sobie zmienic, po drugie jesli ktos moze to tez najczesciej z ograniczonej puli. a jesli mowisz o tym ze da sie oszukac skrypt laczac sie przez proxy to da sie to zalatwic - trzeba tylko troche lepiej to napisac niz $_SERVER['REMOTE_ADDR']. no i na koniec to jakos nie wierze zeby az tak sie tym dzieciakom chcialo meczyc tylko po to zeby kogos ponownie anonimowo zwyzywac... :)
nie jest to jakies najlepsze rozwiazanie pod sloncem, ale chyba w miare przydatne zeby zniechecic przynajmniej duzy procent potencjalnych pieniaczy.


środa, 10 listopada 2004, 18:35
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 stycznia 2002, 03:22
Posty: 321
Lokalizacja: Poznań
Post 
ja do gosci nic nie mam, choc musze przyznac ze glupio sie czuje gdy jeden gosc atakuje drugiego goscia. Mam wrazenie ze sie bawi ;-)

A pomysl z IP jest moim zdaniem b. dobra. Jak ktos chce, to tez moze sie kilkanascie razy zarejestrowac.

pozdrawiam
od niedawna coraz czesciej czytjacy forum - Garfild - :)

p.s. nie moge obrazka kolo swego nicku dodac, i to chyba juz od roku ;)


środa, 10 listopada 2004, 20:05
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 3 marca 2003, 03:17
Posty: 941
Lokalizacja: Gorlice / Londyn
Post 
moim zdaniem pomysł z widocznym IP jest ok.


czwartek, 25 listopada 2004, 19:44
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 3 marca 2003, 03:17
Posty: 941
Lokalizacja: Gorlice / Londyn
Post 
... moze wtedy uniknęlibyśmy takich sytuacji jak w tym wątku :
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... 3990#43990

Prośba do moderatorów (tudzież adminów) o ponowne przemyślenie tej kwestii ...


piątek, 3 grudnia 2004, 15:21
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: niedziela, 23 marca 2003, 20:25
Posty: 1600
Lokalizacja: Tarnów
Post 
Jak najbardziej popieram. Widoczne IP ułatwi życie wielu uzytkownikom tego forum.


piątek, 3 grudnia 2004, 15:28
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL