Teraz jest czwartek, 20 września 2018, 07:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Jakimi kamerami kręcili reportarze z Iraku? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Jakimi kamerami kręcili reportarze z Iraku?
Jakimi kamerami kręcili reportarze z Iraku? Szukam kamerzysty na wesele. Dzwonię do jednego i pytam jakim sprzętem dysponuje. On mi na to, że ma kamery którymi kręcą w Iraku i że mogę sobie zobaczyć w telewizji jaki jest efekt.... Nie znam się na tym, ktoś może mi doradzić? Jaki sprzęt jest wystarczający żeby dało się potem oglądać ( o montaż to nawet nie pytam... )

sobota, 22 stycznia 2005, 20:37
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Pytasz jaka kamera ? Odpowiem, jak najmniejsza. Na pierwszej linii frontu trzeba ją umieć szybko i skutecznie schować. Ze względu na gabaryty, nie nadaje się do tego celu sprzęt profesjonalny, szkoda głowy (w dosłownym tego słowa znaczeniu). Ja bym zastosował kamerkę typu np. PC8 lub coś podobnego (oczywiście w Iraku a nie na weselu !!). Jest bardzo mała, zgrabna i poręczna. Z tego przydługawego wywodu widać, że firma świadcząca usługi wideo na którą trafiłeś, nie ma pojęcia czym filmuje.

sobota, 22 stycznia 2005, 21:46
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Odpowiedz na pytanie z tematu :) Dokument o Polskich zolnierzach w Iraku (byl do zobaczenia w TV kolo listopada) byl robiony na PD 150. Z tego co pamietam wiekszosc stacji w plenerze szla z niej, kilka z panasonicow agdvx100a a w Bagdadzie z Betacamow ale to raczej mala szansa aby bylo dostepne na slub :)

niedziela, 23 stycznia 2005, 05:17
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Re: Jakimi kamerami kręcili reportarze z Iraku?
Nika napisał(a):