Teraz jest środa, 19 września 2018, 22:43

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Do pracownikow stacji TV (ale nie tylko :P) 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Do pracownikow stacji TV (ale nie tylko :P)
Witam serdecznie!

Bardzo interesuje mnie w jaki sposob dostac prace w takiej stacji telewizyjnej jak np. TVN? Konkretnie chodzi mi o stanowisko operatora kamery reporterskiej, jakie tzrebna miec wyksztalcenie, jakie doswiadczenie i w jaki sposob ubiegac sie o te prace? Znam sytuacje w TVP Regionalnej, w moim regionie prace na stanowisku operator kamery maja ludzie po kursach, nie po ludzkiej filmowce... wiec moze ktos pracujacy w tej branzy mi odpowie :) Jestem uczniem szkoly sredniej, chcem w przyszlosci pracowac jako operator i interesuje mnie to w jaki sposob przygotowac sie do pracy w TV.

PROSZE O ODPOWIEDZ

poniedziałek, 27 czerwca 2005, 20:45
Bywalec
Bywalec

Czesc, mnie rowniez interesowala praca w TV (bardziej od strony technicznej chociaz operatorem tez chcialbym byc-posiadam pewne doswiadczenie), mialem nawet praktyki w TVN. Po ukonczeniu studiow technicznych zlozylem swoje podanie do Telewizji Krakow i do TVN (wrzesien 2004r.), niestety nikt nie raczyl sie odezwac.

Moim zdaniem trzeba miec dobre znajomosci i duzo szczescia.
Zycze powodzenia.

poniedziałek, 27 czerwca 2005, 21:51
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

No właśnie szcescia... ale czy tylko w taki sposb mozna zdobyc tam prace- szcesliwym zbiegiem okolicznosci i dzieki znajomoscia??

poniedziałek, 27 czerwca 2005, 22:32
Bywalec
Bywalec

Nie znam się na tym i nigdy nie próbowałem dostać się do tv, ale wg. mnie pomyślcie o jakiś kursach 1-2 letnich po których dostaniecie jakieś papiery albo zróbcie sami jakiś film czy reportaż i pokażcie się z tej strony (działu) realizacji filmu, o którego się ubiegacie :) Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Prem

wtorek, 28 czerwca 2005, 00:25
Bywalec
Bywalec