Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 06:51

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 [PRACA] Poszukuje osób chętnych do filmowania i montażu 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Post [PRACA] Poszukuje osób chętnych do filmowania i montażu
Poszukuje współpracowników z zakresu filmowania i montażu. Prowadzę Agencje Fotograficzną i sam jestem fotografem. Obsługuje natomiast również wesela oraz inne imprezy także od strony filmowej. Widzę, że wielu kolegów tutaj na forum zna się na tym fachu, więc serdecznie zapraszam do współpracy. Dysponuje kontaktami z kilkoma kamerzystami i montażystami, ale w przypadku nadmiaru pracy bądź innych zajęć nie zawsze są w stanie zaspokoić zlecenia mojej firmy, a wiadomo wielkimi krokami zbliżają się zlecenia na nowy sezon.

Przede wszystkim poszukuje osób z Krakowa, ale nie tylko (bo z tego co czytam na forum to działa tutaj kilka osób i pracuje w zupełnie innych miastach).

FILMOWIEC:
- własny sprzęt (w zgłoszeniu podać jaki)
- mile widziany samochód i własne drobne oświetlenie (nie jest to wymóg konieczny)

MONTAŻYSTA:
- umiejący montować ambitniejsze filmy niż zgranie materiału i wstawienie podstawowych przejść co 20 minut:-)
- filmy ślubne 90-100 minut (z jednej lub dwóch kamer), inne produkcje uzgadniane indywidualnie

Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy agencja@photocenter.pl gdzie proszę przesłać CV lub poprostu maila z podstawowymi informacjami typu imię i nazwisko, wiek, telefon, doświadczenie a także mile widziane jakieś swoje prace (choć w tym celu możemy również umówić się na spotkanie osobiście).

Wszystko w 100% oficjalne, praca na umowę o dzieło.

PS. Osoby dociekliwe i poszukujące mojej strony www doczekają się jej po świętach (bo firma zmieniła nazwę, a co za tym idzie także powstaje nowa strona www).

czwartek, 14 grudnia 2006, 18:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

sporo szczegolow wymagasz ale malo podajesz o sobie/swojej firmie poza emailem praktycznie nie ma nic...
Cytuj: