Teraz jest czwartek, 20 września 2018, 16:41




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Awaria vx 2100 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 23 kwietnia 2003, 11:08
Posty: 206
Lokalizacja: Małopolska
Post Awaria vx 2100
Mam problem. Po włączeniu okazało się że pokazuje w wizjerze i na ekranie czerwone pionowe smugi, okazało się, że również się nagrywają, czyli przetwornik albo jakaś elektronika z tym związana. Kamera kupowana ok 1,5 roku temu w Beiksie w Kraśniku. Ktoś pisał o jakichś wadliwych seriach. Moja nosi tabliczkę z numerem 1021580. Czy ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązał? Chodzi o terminy i płatności ewentualnie uwzględnienie gwarancji. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź zanim zacznę tracić czas i nerwy na wizytach w serwisach. Pozdrawiam

_________________
Pro- FART
Nie cofaj się przed wysiłkiem, każdy wysiłek przynosi owoc, łatwiej jest powiedzieć, co się myśli, niż wykonać co się mówi.


sobota, 19 maja 2007, 17:39
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 lutego 2005, 23:40
Posty: 1160
Post 
beiks chyba sciaga same buble ja od nich tez kuilem kamerke i padl obiektyw ale juz ja sprzedalem.
Beiks popsuł sie i to bardzo równiez pod wzgledem gburowatych sprzedajacych którzy w rozmowach telefonicznych zbywaja klientów.
w zyciu juz od nich nic nie kupie!!!


sobota, 19 maja 2007, 23:32
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 listopada 2005, 22:28
Posty: 298
Post 
A ja mam zupełnie inne odczucie co do tej firmy - kupiłem od nich 2 kamery i sprawuje sie idealnie.. z drugiej strony to nie firma sprowadzająca sprzęt jest winna tylko producent.. Co do obsługi to mogę powiedzieć ze gdy BETA TV straciła status dystrybutora Panasonica sprzedawcy z tej firmy strasznie najeżdżają na firme BEIKS co świadczy po prostu o braku profesjonalizmu i tyle. Co do samej obsługi bylem/jestem bardzo pozytywnie nastawiony. Jak będę kupował następna kamerę to tylko u nich. Co do gwarancji to może być raczej ciężko bo kamerka bodajże ma rok gwarancji a nie jest to sprzęt do profesjonalnego zastosowania...

Każdy z nas ma różne doświadczenia z firmami..tak jak z modelami aut..jedno jest super niezawodne marki X a drugi będzie na niej wieszał psy. ;)

Pozdrawiam i życzę wszystkim niezawodności swojego sprzętu! (bez skojarzeń proszę ;))

_________________
--------------------------------
CANON EOS MARK III
EDIUS 7.4
PS & AE & LR
D810 + szkła
CMIII + szkła


niedziela, 20 maja 2007, 10:26
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: wtorek, 31 sierpnia 2004, 22:55
Posty: 167
Lokalizacja: Łajszczew ;)
Post 
DARIO78 napisał(a):
A ja mam zupełnie inne odczucie co do tej firmy - kupiłem od nich 2 kamery i sprawuje sie idealnie.. z drugiej strony to nie firma sprowadzająca sprzęt jest winna tylko producent.. Co do obsługi to mogę powiedzieć ze gdy BETA TV straciła status dystrybutora Panasonica sprzedawcy z tej firmy strasznie najeżdżają na firme BEIKS co świadczy po prostu o braku profesjonalizmu i tyle. Co do samej obsługi bylem/jestem bardzo pozytywnie nastawiony. Jak będę kupował następna kamerę to tylko u nich. Co do gwarancji to może być raczej ciężko bo kamerka bodajże ma rok gwarancji a nie jest to sprzęt do profesjonalnego zastosowania...


Pozdrawiam i życzę wszystkim niezawodności swojego sprzętu! (bez skojarzeń proszę ;))


Trudno się pozbyć skojarzeń przy takiej laurce proszę Pana.


poniedziałek, 21 maja 2007, 00:48
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 24 marca 2005, 23:35
Posty: 129
Post 
To ewidentnie "padnięty" przetwornik - koszt naprawy ok 2500zł (tylko w serwisie Sony). Swojego czasu Sony Poland bezpłatnie wymieniała przetworniki w modelach: 2000 i 2100 ze względu na jakąś fabryczną usterkę. Czy jeszcze to robią nie wiem, ale wystarczy zapytać się u źródła.

_________________
Jutro to dziś, tylko że jutro


poniedziałek, 21 maja 2007, 14:01
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 listopada 2005, 22:28
Posty: 298
Post 
kix5 napisał(a):
Trudno się pozbyć skojarzeń przy takiej laurce proszę Pana.


A o co chodzi? Może kix5 rozjaśnisz mi trochę?

_________________
--------------------------------
CANON EOS MARK III
EDIUS 7.4
PS & AE & LR
D810 + szkła
CMIII + szkła


poniedziałek, 21 maja 2007, 20:01
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 30 marca 2007, 13:05
Posty: 15
Lokalizacja: Bieruń
Post 
Raczej nie narzekam na Beiksa - miałem tylko drobny żal, że nie mają polskiej instrukcji do adaptera do Ag-dvd 30e - jesli chodzi o pomoc techniczną chłopaki znają sie na rzeczy.


piątek, 25 maja 2007, 09:15
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 01:21
Posty: 796
Lokalizacja: Warszawa
Post 
kix5 napisał(a):
DARIO78 napisał(a):
A ja mam zupełnie inne odczucie co do tej firmy - kupiłem od nich 2 kamery i sprawuje sie idealnie.. z drugiej strony to nie firma sprowadzająca sprzęt jest winna tylko producent.. Co do obsługi to mogę powiedzieć ze gdy BETA TV straciła status dystrybutora Panasonica sprzedawcy z tej firmy strasznie najeżdżają na firme BEIKS co świadczy po prostu o braku profesjonalizmu i tyle. Co do samej obsługi bylem/jestem bardzo pozytywnie nastawiony. Jak będę kupował następna kamerę to tylko u nich. Co do gwarancji to może być raczej ciężko bo kamerka bodajże ma rok gwarancji a nie jest to sprzęt do profesjonalnego zastosowania...


Pozdrawiam i życzę wszystkim niezawodności swojego sprzętu! (bez skojarzeń proszę ;))



Trudno się pozbyć skojarzeń przy takiej laurce proszę Pana.


Ej Kolego, bzdury wypisujesz i tyle ... jak DARIO78 jest pracownikiem BEIKSU to ja jestem Bilem G. z Microsoft :twisted:
Zadaj sobie trud i poszukaj jego posty. Ja w nich jakoś nie doszukałem się reklamy beiksu czy też innej firmy.

Nie wiem jak w Kraśniku, ale w Warszawie obsługa w Beiks jest oki. Znają sie na rzeczy i co najważniejsze idą na pewne upusty przy zakupie sprzętu. Także kupiłem u nich już trzecią kamerę, nastepną także tam kupię ... i czy to znaczy, że wystawiam laurkę Beiksowi ?
Chodzi po prostu o to, że tam handlowiec jest osobą kompetentną, która potrafi odpowiedzieć konkretnie na postawione pytania, potrafi doradzić.

_________________
| Sony HVR Z1 | Intel Xeon X3380 na Asus Extreme RAMPAGE (i48X), RAM 4GB Corsair 1333Mhz, FSB 1333Mhz | Windows 7 Ultimate 64bit | Vegas Pro 9 64bit |


piątek, 25 maja 2007, 12:05
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 listopada 2005, 22:28
Posty: 298
Post 
ao napisał(a):
Ej Kolego, bzdury wypisujesz i tyle ... jak DARIO78 jest pracownikiem BEIKSU to ja jestem Bilem G. z Microsoft :twisted:
Zadaj sobie trud i poszukaj jego posty. Ja w nich jakoś nie doszukałem się reklamy beiksu czy też innej firmy.

Nie wiem jak w Kraśniku, ale w Warszawie obsługa w Beiks jest oki. Znają sie na rzeczy i co najważniejsze idą na pewne upusty przy zakupie sprzętu. Także kupiłem u nich już trzecią kamerę, nastepną także tam kupię ... i czy to znaczy, że wystawiam laurkę Beiksowi ?
Chodzi po prostu o to, że tam handlowiec jest osobą kompetentną, która potrafi odpowiedzieć konkretnie na postawione pytania, potrafi doradzić.


AMEN ;)

_________________
--------------------------------
CANON EOS MARK III
EDIUS 7.4
PS & AE & LR
D810 + szkła
CMIII + szkła


piątek, 25 maja 2007, 16:40
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: poniedziałek, 28 maja 2007, 10:12
Posty: 1
Post 
Skoro z wątku o awarii 2100 zrobil sie watek co wiemy o Beiksie to pozwole sobie skopiowac z innego forum, pewnie zainteresuje to czesc czytajacych:

Kod:
Uwaga filmowcy ważna informacja - uszkodzone kamery!!!
W lutym 2006 kupiłem kamerę profesjonalną Panasonic AGDVX-100BE
w firmie BEiKS w Kraśniku. O moim przyjeździe do sklepu poinformowałem
właściciela - Pana Machulskiego wcześniej, przelewając w ciemno
kwotę 10 000 zł. na konto firmy BEiKS. Okazuje się, że jedyna kamera,
która była w sklepie, miała uszkodzenie - obraz na monitorze i w wizjerze
był czarno biały z kolorowymi plamami.
Pan Machulski obiecał mi, że w krótkim czasie dostanę inną kamerę, bo jest to
nowa kamera i nie ma więcej egzemplarzy w Polsce. Tu podkreślam, że kupiłem
kamerę z gwarancją PANASONIC Polska!, a nie tą, którą oferuje też BEiKS
z tzw. zerowym VAT i z gwarancją sprzedawcy.
Po trzech tygodniach otrzymałem kamerę, ale jak się okazało też uszkodzoną!!!!
(na wkrętach obudowy był uszkodzony lakier, co sugeruje, że mogła to być
ta sama – usprawniana kamera).
Wada polegała na tym, że kamera na każdej kasecie i w różnych miejscach
robiła błędy w nagraniu, polegające na pojawianiu się zakłóceń dźwięku (piski i trzaski)
i obrazu (pasy i pikselizacja). Początkowo obwiniałem kasety, a nagrywałem wyłącznie
na tych z serii PRO, których część kupiłem w BEiKS, później w kilku hurtowniach.
Nic się nie zmieniło, zakłócenia pojawiały się nadal. Zgłosiłem to w czerwcu 2006
do BEiKS – Pana Machulskiego i jego pracowników. Powiedziałem jaki jest problem
z kamerą, że mam podpisane umowy z klientami i nie mogę jej oddać do serwisu
bo filmuję w każdą sobotę. Dostałem odpowiedź, że jest to mój problem i nie dostanę
żadnej kamery na zastępstwo. Taką kamerą filmowałem do października, bez żadnego
wsparcia ze strony sprzedawcy czy producenta!!!!!
W październiku oddałem ją do BEiKS w Kraśniku, prosiłem aby ją dokładnie sprawdzić.
Pan Machulski wysłał ją do autoryzowanego serwisu PANASONIC Polska – BETA TV.
Kamera leżała tam 30 dni przekraczając rażąco 14 dniowy czas naprawy gwarancyjnej.
Dostałem ją na początku grudnia 2006.
Przekonany, że kamera jest naprawiona, poszedłem filmować wesele.
Problemy pojawiły się ponownie. Zgłosiłem to w styczniu do BEiKS.
Pan Machulski poinformował mnie, że jest w Kraśniku powstał nowy serwis, który też ma autoryzację PANASONIC Polska, a jego właścicielem jest Pan Opoka i tam zostanie naprawiona i przetestowana moja kamera. W styczniu i w lutym filmowałem 5 studniówek.
BEiKS ponownie odmówił mi pomocy, nie dostałem kamery zastępczej. Wysłałem kolejny
raz kamerę do naprawy do Pana Opoki w Kraśniku. W rozmowach z Panem Opoką
dowiedziałem się, że podobno ,, ta kamera dobrze nagrywa, ale źle zgrywa i najlepiej kupić
sobie do zgrywania magnetowid,, - zostawiam to bez komentarza (kamera nagrywała materiał
z błędami i pojawiały się one niezależnie od urządzenia, na którym je odtwarzałem).
Równocześnie zacząłem prowadzić rozmowy z PANASONIC Polska – Panem Bałdygą. Oto
fragment e-mail, który od niego otrzymałem ,, po stwierdzeniu, że działanie urządzenia jest prawidłowe, sprzęt zostanie przesłany z serwisu do Pana,,
W dniu 9.02.07 miałem filmować studniówkę. W tym dniu też otrzymałem kamerę z serwisu.
Okazało się, że jest nadal uszkodzona. Tyle były warte te zapewnienia.
Oddałem ją po raz trzeci do naprawy – do serwisu w Kraśniku. Pan Opoka stwierdził, że głowica była bardzo brudna (nagrałem w sumie 8 nowych kaset i przed wysłaniem do serwisu dwukrotnie czyściłem głowicę).
Powiadomiłem o tym Pana Bałdygę z PANASONIC Polska. Podjął on decyzję o wysłaniu
mojej kamery do innego serwisu – Euro Cori w Krakowie. Tam okazało się, że kamera
była trzeci raz nieskutecznie naprawiana w serwisie Pana Opoki w Kraśniku.
Serwisant Euro Cori stwierdził, że w tym stanie technicznym nie będzie ona działać prawidłowo i może ją naprawić w ciągu trzech dni. Nie zgodziłem się na to, podjąłem decyzję o odzyskaniu moich pieniędzy od BEiKS. Dodam dla przypomnienia, że jest to druga z kolei
z dwóch mi przedstawionych – uszkodzona kamera z gwarancją niezawodności PANASONIC – Polska. Odmówiono mi też udostępnienia opisu uszkodzenia mojej kamery, utajniając bezprawnie te dane przez serwis Euro Cori i PANASONIC Polska.
Fragment e-mail Euro Cori

,, Rozmawiałem z p. Tadeuszem Bałdyga z Panasonic Polska na temat opinii o stanie Pana kamery. Dowiedziałem się, że ponieważ opinia była wykonana na zlecenie Buira Obsługi Klienta Panasonic, to do nich powinien się Pan zwrócić po tą opinię. Mnie obowiązują ścisłe procedury organizacyjne i nie mogę samodzielnie przesłać Panu tej opinii, jest ona w moim rozumieniu niejako własnością Panasonic Polska.,,

Z poważaniem i pozdrowieniami,
Piotr Fleszar

Kontaktowałem się w tej sprawie z biurem obsługi klienta, gdzie jednak wbrew zapewnieniom też nie udostępniono mi tego opisu, a zgodnie z informacją zawartą
na stronie PANASONIC Polska – mam do tego prawo.

Piszę ten list jako przestrogę do wszystkich filmowców. Nie jest to pierwszy przypadek,
gdzie ktoś narażając nasz autorytet robi pieniądze. Sprzedaje nam uszkodzony sprzęt
jako pełnowartościowy. Traktuje nas poniżej ludzkiej godności. Zarówno BEiKS jak
i PANASONIC Polska uważają, że nie muszą nic robić w tej sprawie. Mają moje
pieniądze, których nie chcą oddać – 14500zł, mają moją niesprawną kamerę, której nie naprawiają, a mnie pozostawili obietnice bez pokrycia – kolejny e-mail Panasonic Polska
z dnia 10 maja 2007.
Dla przypomnienia - wyjaśnianie sprawy w PANASONIC – Polska trwa już trzeci miesiąc.
,, Szanowny Panie,

Dziękuję za przesłane e-maile. W celu ustosunkowania się do Pana pism bardzo proszę o czas na wyjaśnienie wszystkich okoliczności związanych z Pana reklamacją. Po wyjaśnieniu sprawy niezwłocznie skontaktuję się z Panem z propozycją zakończenia reklamacji.

Z poważaniem
Marcin Woźnica
Panasonic Polska Sp. z o.o.

Apeluję do wszystkich filmowców, jeżeli mieliście podobne problemy z nowymi kamerami,
kupionymi legalnie, proszę o kontakt. Wszyscy wiemy jaka jest sytuacja na rynku. Klienci
nie chcą nam płacić tyle ile jest warta nasza praca, dostawcy sprzedają nam buble i nie chcą
ich naprawiać, bo uważają nas za nieświadomą masę, która zaakceptuje taki stan rzeczy.
Jesteśmy zawodowcami, latami kreujemy naszą pozytywną opinię wśród klientów. Staramy opierać się solidnych partnerach, a powyższy list opisuje jak jest faktycznie.
Posiadam nagrania, które wykonałem tą kamerą jako dowody, potwierdzające to co napisałem, mogę je udostępnić do oceny. Jeszcze raz proszę wszystkich o wsparcie,
Nie zamierzam tego puścić płazem, kosztowało mnie to zbyt wiele nerwów i wyrzeczeń
nie wspominając o wydatkach i nadszarpniętej opinii wśród moich klientów, którzy
mi zaufali tak jak ja zaufałem BEiKS i PANASONIC – Polska.

Kontakt do mnie
Mariusz Mąkosa tel. 601 447394 dvstudio@vp.pl


pozdrawiam


poniedziałek, 28 maja 2007, 10:20
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 23 kwietnia 2003, 11:08
Posty: 206
Lokalizacja: Małopolska
Post 
No to ładnie mnie nastraszyłeś. Moja jest obecnie w serwisie Centrum Sony. Obiecali, że zostanie to usunięte (wymiana przetwornika) póki co czekam, minął ponad tydzień. Mają mój telefon, na razie cisza. Pisali o tym rzeczywiście na stronie Sony. Zjawisko zostało określone jako "nieliczne przypadki", proponuję zatem, żeby wpisywali się wszyscy, którzy przeżyli to zjawisko, aby przekonać się na jaką skalę są te przypadki, chociaż pewnie nie wszyscy tu zaglądają, więc i tak chyba trudno będzie poznać rzeczywistą skalę tej usterki. Pozdrawiam.

_________________
Pro- FART
Nie cofaj się przed wysiłkiem, każdy wysiłek przynosi owoc, łatwiej jest powiedzieć, co się myśli, niż wykonać co się mówi.


poniedziałek, 28 maja 2007, 12:23
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 2 maja 2007, 23:23
Posty: 5
Post 
PROFART napisał(a):
No to ładnie mnie nastraszyłeś. Moja jest obecnie w serwisie Centrum Sony. Obiecali, że zostanie to usunięte (wymiana przetwornika) póki co czekam, minął ponad tydzień. Mają mój telefon, na razie cisza. Pisali o tym rzeczywiście na stronie Sony. Zjawisko zostało określone jako "nieliczne przypadki", proponuję zatem, żeby wpisywali się wszyscy, którzy przeżyli to zjawisko, aby przekonać się na jaką skalę są te przypadki, chociaż pewnie nie wszyscy tu zaglądają, więc i tak chyba trudno będzie poznać rzeczywistą skalę tej usterki. Pozdrawiam.

Wymianiałe przetwornik w sonym w warszawie koszt 1000 zeta ale uwaga uwalili mi gniazdo DV przy okazji sprawdź przy odbiorze,. Zrobili szybciutko w ciągu tygodnia z roczną gwarancją . Potem była batalia o wymianę przetwornika AC/DC
Co do reszty poprzedników każdy chwali co swoje kupiłem w beiksie trzy kamery i jak do tej pory się nie zawiodłem na żadnej co do ich sprawności no cóż to chyba faktycznie nie sprawa sprzedawcy po gwarancji sprzedają przecież remomowane marki ale wpadka opisana powyżej daje do myślenia. Aż wierzyć się nie chce żeby tak potraktować gościa - a w serwisie beiksu też naprawiałem pogwarancyjnie i było też dobrze ale nie za tanio - to fakt za to błyskawicznie 3 dni naprawa pogwarancyjna to nieźle-


poniedziałek, 28 maja 2007, 21:16
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: środa, 2 lutego 2005, 23:40
Posty: 1160
Post 
Jednym słowem serwisy w polsce schodza na psy. chwala sie wykwalifikowanymi technikami a trudno okreslic co potrafia i czy wiecej wiedza od elektronika ktory naprawia we własnej firmie.
Najlepiej im wychodza odczyty z cennika usług. przeciez to jest porazka zaplacic za przetwornik 1000 zł!!!
to jaka jest ich stawka godzinowa, chyba ze licza za kazdy demontaz i montaz sróbki :lol:

Nic tylko otwierac serwis w Polsce i trzepac kase na naprawach.


poniedziałek, 28 maja 2007, 21:56
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: niedziela, 16 czerwca 2002, 23:43
Posty: 2
Lokalizacja: Poznań
Post Re: Awaria vx 2100
PROFART napisał(a):
Mam problem. Po włączeniu okazało się że pokazuje w wizjerze i na ekranie czerwone pionowe smugi, okazało się, że również się nagrywają, czyli przetwornik albo jakaś elektronika z tym związana. Kamera kupowana ok 1,5 roku temu w Beiksie w Kraśniku. Ktoś pisał o jakichś wadliwych seriach. Moja nosi tabliczkę z numerem 1021580. Czy ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązał? Chodzi o terminy i płatności ewentualnie uwzględnienie gwarancji. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź zanim zacznę tracić czas i nerwy na wizytach w serwisach. Pozdrawiam


Cytuj:
Witam!

Jak Pan rozwiązał problem z usterką Sony 2100?
Dziś w mojej kamerze i w wizjerze i na ekranie LCD jest podobny objaw.
Pionowe zielone "niteczki".To się nagrywa.Czy Pan zlecił naprawę kamery?
Gdzie?Jaki był koszt?Jaki efek naprawy?
A może ktoś jeszcze z szanownych forumowiczów może mi poradzic?
Dziękuję-HP./pahal/

[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 10:51 pm ]
PROFART napisał(a):
Mam problem. Po włączeniu okazało się że pokazuje w wizjerze i na ekranie czerwone pionowe smugi, okazało się, że również się nagrywają, czyli przetwornik albo jakaś elektronika z tym związana. Kamera kupowana ok 1,5 roku temu w Beiksie w Kraśniku. Ktoś pisał o jakichś wadliwych seriach. Moja nosi tabliczkę z numerem 1021580. Czy ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązał? Chodzi o terminy i płatności ewentualnie uwzględnienie gwarancji. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź zanim zacznę tracić czas i nerwy na wizytach w serwisach. Pozdrawiam


Cytuj:
Witam!

Jak Pan rozwiązał problem z usterką Sony 2100?
Dziś w mojej kamerze i w wizjerze i na ekranie LCD jest podobny objaw.
Pionowe zielone "niteczki".To się nagrywa.Czy Pan zlecił naprawę kamery?
Gdzie?Jaki był koszt?Jaki efek naprawy?
A może ktoś jeszcze z szanownych forumowiczów może mi poradzic?
Dziękuję-HP./pahal/


poniedziałek, 28 maja 2007, 22:51
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 23 kwietnia 2003, 11:08
Posty: 206
Lokalizacja: Małopolska
Post 
Na razie sprawa niezakończona w toku. Jak będzie finisz to napiszę. Pozdrawiam

_________________
Pro- FART
Nie cofaj się przed wysiłkiem, każdy wysiłek przynosi owoc, łatwiej jest powiedzieć, co się myśli, niż wykonać co się mówi.


Ostatnio edytowano środa, 30 maja 2007, 19:03 przez PROFART, łącznie edytowano 2 razy

wtorek, 29 maja 2007, 08:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL