Teraz jest czwartek, 26 kwietnia 2018, 22:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Jaka Kamere do profesjonalnego filmowania PROSZE O POMOC?? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Jaka Kamere do profesjonalnego filmowania PROSZE O POMOC??
Witam wszystkich jestem foto amatorem ale z checią zwiększenia swojej oferty na profesjonalne krecenie imprez typu sluby itd.
Do tej pory bardziej byłem fotografem niż wideo filmowcem i dlatego zwracam sie do was z powazna prośbą o pomoc chce kupić kamerę i zależy mi aby była to dość dobra kamera ale....
rynek jest tak duzy że cięzko coś wybrac żeby nie wpakować się w jakieś kłopoty. Moje zainteresowanie wzbudziła kamera JVC GZ-HD7 wiem że ta kamera ma bardzo wysoka rozdzielczość ale mała mozliwoś rozbudowy np.: typu zewnetrzne oświetlenie lub mikrofon. oczywiście znalazłem również inne kamery takie jak Sony HDR-FX 1 moze HRV-Z1E lub inne o podobnych parametrach.
A może ta JVC wystarczy?
Może na forum jest jakiś profesjonalny filmowiec który korzysta z któregoś z wymienionych modeli?
Proszę o rady za które z góry dziekuje
Mariusz

środa, 13 lutego 2008, 10:32
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Jaka Kamere do profesjonalnego filmowania PROSZE O POMOC??
Jetsem szczesliwym posiadaczem 2 kamer Sony VX 2100 jestem bardzo zadowolony, super radza sobie przy slabym swietle, takze osobiscie goraco polecam.

środa, 13 lutego 2008, 14:55
Nowy
Nowy

Nie wiem czy zapis na dysku to dobry pomysł, zwłaszcza do wesel, myślę, ja bym polecił kamerkę, podobną do tej co kolega wyżej tylko plus HD i podobną do Sony HDR-FX 1, tyle,że mniejszą, lżejszą - Sony HDR-FX7 E, jak się nie mylę, ceny FX 1 i FX7 są podobne, tylko jaką kwotą dysponujesz?

środa, 13 lutego 2008, 23:27
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Popieram wybierz sony vx 2100 jeśli chcesz nagrywać w sd ale co do hd poleciłbym canon xh A1. Wybór należy do Ciebie

środa, 13 lutego 2008, 23:32
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec